søndag den 6. juli 2014

Syg igeeen-Lørdag den 5 juli 2014.

Havde egentlig sat it vækkeur til kl 08:00, men endte med at falde i søvn igen, og vågner 11:30-jeg fungerer bare ikke optimalt, når jeg står så sent op...
 Mig, Ida og Alice fik morgenmad ude i udestuen.



 Ida og Prudst.

 Så spillede vi lidt ludo.
Ida vandt(typisk)..og jeg tabte, som også er ret typisk :D


 Jeg var ikke rigtig vågnet endnu, da jeg stod så sent op.
Jeg har faktisk følt mig ret træt og sløj hele dagen.
Jeg ser faktisk også ret træt ud her på billedet.
 Det var denne bluse jeg fik købt i går i en genbrusbutik for kun 35 kr.


 Så lavede jeg blogindlæg for de sidte 2-3 dage.
Nogengange har jeg ikke lige tid til at lave indlæggene om aftenen, så det bliver gjort dagen efter.

 Jeg har jo ikke sommerferie i år, så mig, ida og alice tænker på at tage på ferie i en uge, vi er alle sammen enige om at tage til den store by københavn, fordi at det kunne være ret spændende, da vi sjældent er i de der store byer, vi kommer jo fra landet.
Så det kan kun blive i en weekend, og det bliver højst sandsynligt fra den 18 til den 20 juli, så vi er igang med at finde et par billige hoteller, det er dog bare lidt svært at finde billige hoteller i københavn:)
Her er der et måske hotel, der ser ret fedt ud, men måske en anelse dyrt.
Har i nogle gode hoteller i københavn, så må i meget gerne skrive til mig, det ville vi sætte pris på:-)



 Så fik jeg set lidt youtube.

 Jeg var meget træt, og tænkte at jeg måske blev lidt friskere af at gå udenfor, så jeg gik udenfor til pinkey og bruno, og satte mig i skyggen.














 Det hjalp at gå lidt udenfor, og mærke vinden.
Derefter hang jeg lidt ud med prudst.



 De der sodavandsis med bom i ikke?-det gør jeg nok ikke igen..de brækkede fra hinanden, fordi at bommene fyldte så meget.
Det var også bare som om at sodavanden havde fået trukket sin smag ud, efter at den var frossen.







 Jeg fik det lidt dårligere hen af dagen, i ved sådan influenza-agtig.
Ondt i hovedet, svimmel, sløj, slap, kvalme.
Så jeg tog mig en lur på sofaen.

 Efter luren havde jeg det lidt bedre, så mig, Ida og alice satte os op på alices værelse og ville serap fyr i LA, men vi kunne ikke finde et sted at se den på.



 Så vi satte os ud på loftet og lavede neglelak.



 Ida smurte noget brød, som vi kunne spise imens vi så sex and the city på watchseries.com.




 Men jeg havde det stadig ret dårligt, så det var meget irriterende at det skulle ødelægge hyggen.
Jeg halvvejs sov og så med.
 Imens havde Ida og Alice bagt en giftkage.

 The, kage og sex and the city.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar