onsdag den 23. juli 2014

Veteranklub-Tirsdag den 22 juli 2014.





 På arbejdet idag var vores transportmiddel min fars massey ferguson, da vi skulle hente halmballer.









 Da jeg kom hjem tog jeg mig et bad.
 Ok, så jeg har nærmest gået rundt i det her tøj i en uge nu...kender i ikke godt det, om sommeren, hvor i har et sæt tøj der er dejlig køligt, og i bor nærmest i det, hele sommeren?...håber ikke jeg er den eneste :D
 I aften kl 19:00, skal vi mødes med nogle andre der har veteranbiler, og spise kaffe, og kage, og køre i vores veteranbiler.
Hver familie skulle selv medbringe deres kaffe og kage.
Det var med min fars veteranklub.



 Min mor var ude og handle fødselsdagsgaver til alice, så jeg sendte en sms afsted om ting jeg manglede til kagen.
 Mig og Ida gik en tur på vores mark, men jeg tog ikke mobil med, for jeg har jo ikke en lomme i min nederdel, og jeg ville også bare gerne være fri for den..
 I bare fødder, og det var ret varmt..jeg har sarte fødder:)
 Da mor kom hjem, begyndte jeg på kagen.



Yep, der skulle jo kakaomælk i, ret underligt..jeg har aldrig bagt den før, så jeg sys bare det var mega wierd^^

 Æggehvider skulle piskes.

 Min mor har fået indrettet stuen lidt, det er ved at blive rigtig hyggeligt.


 Jeg ved godt at der er malerpletter på gulvtæppet, men det skal af, når vi får tid, og så skal der træ på.
 Imens kagen var i ovnen fik jeg lavet neglelak.

 Ikke kig på mine hænder, men sådan er det, når man arbejder med grise og traktorer.
 Jeg er begyndt lidt på indlægget om københavnerturen, men er dog ikke færdig endnu.
Jeg vil lave lidt på det, når jeg får mere tid.


 DET HER SKAL PRØVES en dag!!!:)..lækker og opfindsomt ^^

 Da kagen kom ud af ovnen, så den sådan her ud.
 Der skulle egentlig syltetøj over selve kagen, men vi hvde ikke noget, og faktisk lyder det rimelig ulækkert, så jeg puttede kokos over.
 Og så skulle de piskede æggehvider over, og ind i ovnen igen i 15 minutter.
 Så gjorde vi os klar til at skulle mødes med veteranbile-klubben.
 Vi kørte i vores transam pontiac.


 Vi havde picnic kurven med.
 Der var ret mange biler med.
 Ham der stod for det kørte forrest, og så kørte vi ellers rundt på kegnæs, det var en meget køn og smuk tur, på omkring en time ca.










 Så plantede vi vores måse på tæpper, og picnicstole ved drejby campingplads på kegnæs.
Og spiste og drak vores kaffe.


 Mig, ida og alice var de eneste unge, så vi giklidt rundt og kiggede på campingpladsen.
Det var SÅDAN en hyggelig campingplads, vi overvejer at booke os ind der næste sommerferie, eller når vi får ferie, jeg håber virkelig ikke at vi glemmer campingpladsen.
Der var en hyggelig pool, og det kostede kun 10 kr, at svømme rundt i poolen.












 Alle de der blå mærker, buler og skrammer jeg har på benet er fra at bakse rundt med grise og svin, so dont worry.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar