torsdag den 17. juli 2014

Hjemmelavet is-Onsdag den 16 juli 2014.



















 Inden arbejde havde jeg lige tid til at se lidt youtube.









 Det her det skal jeg SÅ meget prøve en dag, det ser så sejt ud.
 Du skal bruge balloner, og jeg tror det er vandballoner.
 Pust dem op.


 Smelt noget chokolade.

Put vandballonen derned i.
Og lav en lille klat chokolade på en bageplade.

 Sæt vandballonen ned i chokoladeklatten.
 Her bliver chokoladeklatten lavet med en ske.

 Så skal det bare tørre.
 Ballonerne platses.
 Og du har en masse chokoladeskåle.



 Hvor du kan fylde is i, eller andre lækre sager.
Det er kreativt og sparer opvasken.



 Da mig og far havde fri fra arbejde(nu skal jeg ikke være vikar i farestalden mere, da dem der var syge, er raske igen, og dem der var på ferie, er kommet hjem igen.) kørte vi lige ind til bondegårds is.
Det ligger faktisk lige ved siden af min fars arbejde.
 Og købte en is hver.
Disse koster 17 kr.



 De smager sååååå goodt..meget bedre end dem man køber i en brugs, for disse her er hjemmelavede og økologiske, og det bedste af det hele ÆGTE.
 Der er indbygget ske med i også.
 Så blev loftet lige malet en gang mere.

 Vi fik lov til at skrive på væggen-Fedt, det har jeg altid ønsket mig.
Bare rolig vi skal have nyt tapet på.



 Fik et bad.
 Jeg fik taget min efterskole-trøje på.
Kongeådalens efterskole 11/12.




 Ida kreerede lidt vandmelon...jeg fik vandmelonen af min mormor, fordi at min rådnede.
 Mig, mor og Ida kørte på rema 1000 og købte lidt ind.






 Nu bliver fuglene glade-masser af fedtkugler og fuglemad til dem.












 Jeg fik skypet lidt med en, but i dont wanna say who..
 Og set lidt youtube.
 Ida lavede en rigtig lækker aftensmad.





 Om aftenen lavede ida en lækker frugtskål, men noget dip til.

 Madpakkesmørring.

 Disse kiks er bare mega gode, men de bliver spist alt for hurtigt.


 Vi så lidt tv, om aftenen.








 Prudst blev pludselig lidt gulerodssulten :D












 Jeg faldt i søvn på sofaen som sædvanligt...Ida og alice var igang med at se  sex and the city, da jeg vågnede.
Og det var så kl 01:00, om natten, så jeg kunne lige sove 5 timer mere inden arbejde.






















































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar