mandag den 21. juli 2014

hjemme fra københavn-Mandag den 21 juli 2014.

Så er vi hjemme fra københavnerturen..detter er ikke et indlæg om turen, men bare et almindeligt et, jeg laver indlægget om turen, når keg får tid,for jeg har ikke lige så meget tid pt.
Det her billede er taget i bussen, før turen.




Dette er fra hovedbanegården i københavn.
Rådhuspladsen i tivoli.




I tivoli.













Ida og alice skulle jo ikke på arbejde eller i skole den næste dag, så de var oppe, da jeg gik i seng., og da jeg vågnede her til morges, sov de på sofaen i stuen, jeg har dog kun et billede af prudst, for de bliver vidst lidt sure, hvis der pludselig er et billede her, når de sover.

Vi skulle jage ca 210 slagtesvin ud, på de 110-120 kg.
Mine ben var så trætte, af at gå hver dag i københavn, og jeg var jo lige kommet fra en ferie.
Denne dag har været lidt træls, for der var en so der bestemte sig for at tisse i mine støvler, og de ville bare ikke ud på rampen idag, og de jævnede en med jorde, og trådte en over tæerne, og hoppede et par gange på ens fod...


Og så skulle jeg lige vente lidt i bilen, inde i maskinladen.

Da der var fyraften, tilbød far at køre mig og Ida til sønderborg, for det er nemlig alices fødselsdag på onsdag den 23, så vi skulle ud og finde et par gaver.





Da vi havde handlet gaver, gik vi lige ind på en café i borgen, og fik lidt kaffe.



Jeg fik italiensk chokolade shoufflé med is.
Ida fik franske chorros med is.

Vi skulle selv tage bussen hjem, så vi ventede i 10 minutter på busstationen.





















Da vi kom hjem tog denne skønne steg imod os..prudst..



Vi har fået tapeseret og malet i vores stue nu, det er blevet meget pænt.
Mor opdagede en guldsmed der hang på væggen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar