mandag den 7. juli 2014

Sød mus-mandag den 7 juli 2014.



















 Var jeg træt her til morgen??-øh, nej, slet ikke...tak ida og alice for at vække mig, midt om natten, imens i larmede, "meget stille"..mærk ironien og meningen med stille...
Ja, de har sommerferie, mens jeg arbejder, og gerne vil være nogenlunde frisk og intelligent til min næste arbejdsdag.

Jeg ryddede op i køkkenet.


På arbejdet havde jeg fundet en lille mus, som så så lille og bange ud, og den sad bare os stirrede, selvom jeg gik hen til den, og mit store hjerte til dyr,kunne bare ikke få mig selv til at forlade den, midt i det hele, jeg måtte bare hjælpe den, så jeg lukkede den ud af stalden, kort efter fandt jeg en anden, som jeg også lukkede ud i skyggen.
 Jeg tog den op med et håndklæde, da den eventuelt kan bide i selvforsvar, og jeg er blevet bidt  af nok dyr i mit liv, sys jeg selv.
For at nævne et par: Kat, hund, hest, hamster, krabbe, bi, høne...and the list goes on..








 Efter fyraften, mugede jeg ud hos hestene, for det er jo min tur denne weekend, men da jeg var syg, fik jeg ikke gjort det denne lørdag eller søndag.




 Brænd jer selv brændenælder.....jeg hader brændenælder.
 Og det mest irriterende er at vore møgbunke ligger for enden af brændenælderne.

 Haha, der gemte sig vidste en lille frisk fyr i mine arbejdsbukser.






 Græsset er ved at være alt for højt til pinkey og bruno nu.

 Halm skal der også til.
 Jeg tror nok jeg har kommet til at male lidt på min fars bil?? ups, heldigvis er det kun med kridt, der kan viskes let af.

 Mig, Ida, alice og farmor fik kaffe på terassen.


Chillede lidt med hønsene.




 Og prudst.

















Kl 20:00, satte mig og Ida os til at se dokumentaren om lindsay Lohan.











 Tog mig et bad.

 Kakao.

 Skrev lidt dagbog.
 Lavede lidt blog.
 Hyggelig anretning.




Nu sidder mig og ida og ser noget om en kvinde der lige har født et barn, og vil træne sig op til en muskelkoncurrence på kun 10 måneder...vildt! C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar