torsdag den 21. juli 2016

Travlt på kattehjemmet når der er killinger-Mandag den 18 juli 2016.

WAAUW,,det er virkelig fantastisk eventyrligt malet.
Hvis jeg så dette maleri på et markede, så tror jeg faktisk at jeg havde købt det..men det kommer vel også lidt an på priden.

Jeg tror jeg ville give 70-80 kr for det...højst 100-150 kr.
Jeg ville faktisk også købe dette mad her.
Robbie Amall..yaaa..what an i say.
Det er slet ikke løgn..det har det virkelig.
Men jeg føler at det går bedre med min generthed, jo ældre jeg er blevet.
Jeg er stadig ikke glad for at skulle sidde rundt om et bord og snakke, og skulle holde øjenkontakt i så lang tid..jeg er meget bedre til at gå rundt imens man snakker og kigger på ting.


Jeg tror at jeg vil prøve at have en fletning i mit hår hver dag i en uge..fordi at jeg gerne vil have længere hår, og jeg kender en der begyndte at få længere hår efter hun havde haft fletninger i hver dag i et par år.

Men jeg hader den måde mit ansigt kommer til at se ud på..jeg ser skaldet ud med fletning i.


  






Jeg skulle på kattehjemmet idag.


Denne sang var engang et hit, og nu har jeg trukket den op fra gemmerne igen..den kom nemlig i radioen igår, og så tænkte jeg" hey, den har eg da hørt for".


Jeg gik op mod bussen.



   

Så sad jeg da bare der og hørte et par sange af ham.
Når man sidder og venter på bussen og hører musik, så er der jo ret meget trafik ude på den store vej, og så hører man intet musik, fordi trafikken støjer for meget.



  



Så var jeg der.


Lille Grey Monday. 




   Killinger er virkelig som en stor flok børn..de farer rundt og man skal virkelig holde øje med hver enkelt, imens man gør rent.

Næsten alle killingerne skal have noget vådfoder blandet op med vand, så det skal også lige laves.
Man kan derfor risikere at have 4-5 miavende katte stående nede ved fødderne.


Der er også meget opvask når der er 20 killinger og 7 voksne katte i ens pav.
Hanne til venstre og Palle til højre.

Når man åbner et skab, så fiser der straks 2-3 katte ind, for der vil de pludselig gerne sidde.
Heidi oppe i skabet.
Palle nede på gulvet.
Herman var på vej op i vasketøjskurven.
Og videre til den næste kurv.


Den skulle lige hjælpes ned. 



 De farer rundt og leger med hinanden.. 


Nuurh lille Palle.

Der er ro når de får deres mad.
Til gengæld er der hyggelig smasken..


 Misse møge, der havde de der 2 killinger Mads og Maude.
Killingerne har fået et hjem sammen. 



   Hun skulle da lige snuse lidt til vasketøjet. 

Lille Marie.
Hun er enormt blød.
Matheo der leger med en skovl.
Mingus:)
Han er lige hjemme hos en plejefamilie, da han ikke har det så godt, og derefter kommer han tilbage til sine søskende.


 






 Matheo der stadig er igang med at lege med den skovl.:) 

Mingus.
Det andet kuld killinger, hvor der er 6 killinger og en mor.
Her er det Nalle der kigger ud.


 





En af de 2 små og grå killinger.
Jeg beklager at der er skidt og tørfoder på billedet, men jeg havde ikke gjort rent endnu, og killinger roder normalt ret meget (de er også kun et par uger gamle.)


Moderen til dem. 



Den anden killing..de er begge 2 små drenge.

Og nu kan de faktisk gå, med små vaklende og usikre skridt..det er sååå sødt.
De er meget interesseret i kosten.


 













Her er det lille Nesco. 



Jeg elsker at stille videoer i slow motion..det giver en anden oplevelse..denne her blev da ret nuttet.

Nønne (den hvide) og Neiko(den grå.) 




Nelson. 



Nalle. 



 Nalle der undersøger skraldespanden.



Nesco. 





Der er pludselig ret meget vasketøj når der er killinger, da de gylper mælk ud over det hele, og har nogle tisse-upser.
Vasken bliver også lidt forstørret.


Hhaha Pep faldt ned i vandskålen, og vandet sprøjtede ud over det hele..men jeg fik ham tørret igen. 







Det tager også længere tid på kattehjemmet, når der er flere katte i ens afdeling.
Så jeg var færdig kl 14:30. 








   
Da jeg havde taget bussen hjem..så gik jeg hjem. 





Hjemme.









Jeg fik vasket et par håndklæder. 



Og lukket hestene ud i det gode vejr, så de kunne more sig med at bide græstotterne af. 




   



   



Og hilste på kattene. 



   







Efter lidt tid fik de deres mad. 







   Til aftensmaden havde Alice lavet en vegansk pizza.
Ja Alice vil være væganer og vegetar.
Ida vil bare være vegetar.

Den smagte da godt..der var bare rimelig meget falsk ost på(altså ost der er lavet uden mælk og alt det der pjat.) 


Indlæggende er lidt sent undervejs, da jeg bare prøver at nyde sommeren og være sammen med min familie, for de har jo også lidt fri nu her....istedet for at sidde indenfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar