torsdag den 14. juli 2016

Nærmest store Regnskyld hele dagen-Tirsdag den 12 juli 2016.

 Hahha..ja, de er lidt langtrukne med hensyn til at finde A.
Der er mange sæsoner i serien, men de putter nærmest en sæson ind hvert år.
Jeg har set op til sæson 4, og går og venter på at sæson 5 kommer på netflix.
 Jeg føler dog ikke sådan lige nu, men det ligner mig meget om aftenen.
 Jeg elsker at komme i seng om aftenen efter en lang dag med mange gøremål
Jeg plejede at tegne dem her konstant, for jeg syntes det så sååååå seejt ud.
Jeg troede jeg kunne noget ingen andre kunne.


 På dagsordenen idag stod der køretime.

















 Jeg skulle køre kl 10:15, så jeg tog afsted på cykel lidt over 10:00.
 Det havde ikke regnet i et stykke tid, MEN lige da jeg trådte ud ad døren, så regnede det selvfølgelig...øv..





 Jeg fik parkeret cyklen ved cykelstativet.
 Jeg sad og ventede på bussen, da regnen var stoppet.

 Men lige pludselig ud ad den blå luft, kom der et GIGA regnskyld..Godt jeg var nået frem til busstationen.

Så satte jeg mig ind i selve busskuret.

 


 Jeg skulle tage bus nr 223 der kører direkte til Sønderborg busstation(det stod på planen som altid)
Men jeg havde fået sat mig ind i 224 der kører igennem de små byer og så ind til Sønderborg(de havde byttet bussen ud pga sommerferie)

Jeg var lidt bange for at jeg ville komme for sent så, for det tager jo tid at køre igennem de små byer. 

 Men det var jo en flot tur.

Jeg sad og hørte gamle Jordin sparks sange på turen.









 Og andre sange.



 Så var jeg i sønderborg... heldigvis i god tid.











Jeg gik derfor hen mod køreskolen. 


Og jeg nåede det da i god tid.








Det var en rigtig god køretime idag..det bliver bedre og bedre hele tiden. 

 Min far har faktisk fødselsdag idag, så jeg gik lige ind på lagkagehuset på vej hjem.





 Nogle der har det der pokemon GO?
Jeg syntes det lyder som et underligt spil..
Jeg har dog hørt at folk har mødt nye venner og dates pga at de har spillet det.. 
Men der er også folk der har fået folk hen til et område hvor der er gemt pokemon, og derefter har stjålet ting fra de folk.

Så det er både et godt og et dårligt spil.

Det er ikke kommet til danmark endnu, men det vil det på et tidspunkt.
Jeg ved ikke om jeg vil have det.
Hvis jeg kender mig ret, så downloader jeg det, spiller det i 2-3 dage og sletter det igen.


 Jeg cyklede derfor hjem med den købte kage til kaffen.














 Så var jeg hjemme.






Noget tid efter jeg kom hjem, kørte mig, Ida og Alice lige til Sønderborg og købte et kort til far, da vi ikke har haft så meget mulighed for at finde gave osv, fordi vi har haft travlt med ferie og vores bed and breakfast. 






 Efter et hurtigt visit kørte vi hjemad igen.
 Og var et par frugter rigere.






 Hjemme igen. 

 Nu skulle vi have kaffe og kage.
Jeg fik forresten købt den Wienerbrødsstang der står på bordet hos lagkagehuset.

 



Vi hyggede os lidt med snak og god kage. 


Efter kaffen fik jeg støvsuget gulvene i huset, da vi skulle have en lille smule gæster i aften.






Da jeg havde støvsuget gik jeg udenfor til kattene og så mig omkring. 





 Lille Stribe:-)




 Minnie elsker at sidde på træbunken, for det er jo et helt kradsetræ.
v





Hestene skulle en tur indenfor, efter de 2-3 timer de var ude.


Nu kan de snart komme ud i længere tid, da græsset snart stopper med at gro så vildt.
(de kan ikke tåle alt det sukker der er i græsset, når det vokser) 

Men ud, det skal de.:)





Kattene fik mad. 








Ok, som i nok havde set, havde jeg lavet et indlæg der hed blog problemer.

Yup,,snapchat har ændret sig og lavet det der hedder minder..det gør at jeg har svært ved at gemme snapchat-videoer på min kamerarulle..det er ret trælst..nu har jeg så heldigvis fundet en anden måde at gemme dem på, det tager bare 10-15 minutter ekstra.

Jeg skal først hente dem ned i det der minder, for derefter at hente 3 videoer ad gangen ned til min kamerarulle, for derefter at tjekke om alle er kommet ind i kamerarullen..hente 3 mere, tjekke om de er nede, hente 3 mere, tjekke om de er nede osv osv.

Før skulle jeg bare hente dem fra snapchat og så var de på min kamerarulle.

BESVÆRLIGT!

Men de kommer heldigvis stadig på indlægget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar