søndag den 17. juli 2016

More love-Torsdag den 14 juli 2016.


Hahah..jeg tror også jeg ville kede mig efter en halv time..baseball siger mig intet..eller jeg har faktisk aldrig set en baseball kamp før..så teknisk set kan jeg ikke vide det.
Det er virkelig et smukt design.
Jeg elsker baggrunden og farverne på prikkerne.
Ej, det er såå utrolig smukt.
Jeg vil MEGA gerne selv se et nordlys..jeg tror det er meget magisk.
Et sort hjerte er generelt ikke særlig godt i den virkelige verden, men hvis man kigger på den "uvirkelige" verden, så er et sort hjerte faktisk ret smukt.



  Jeg fik vasket og hunget lidt tøj op. 

Mit hår var bare den største knude ever..haha .







Jeg gik igang med at lave et par blogindlæg, da vi jo skal til Odense i morgen, så det er ikke sikkert jeg får lavet indlæggende til tiden. 


Vi sad lige og fik gode nybagte boller, som Alice havde bagt.


Derefter gik jeg ud for at muge ud hos hestene.
  


Og vaskede lidt mere tøj.
Jeg var igang med at "rive" en masse brændenælder væk med vores le.

Da jeg var færdig skulle jeg hænge den tilbage på dens plads(ja, vi har altid haft den hængende i et træ)..så blev jeg nærmest angrebet af 2 hidsige bier...jeg nåede heldigvis at smide leen og  løøøbe ind i vores fyrrum, og lukke døren..så nu hænger den ikke i det træ mere..nu står den indenfor.


  Da jeg havde muget ud, gik jeg i bad. 






Og fik nyt tøj på. 



   





Stribe havde fanget en mus/rotteunge..og slæbt den med ind i huset.
Vi havde vores dør åben ind til udestuen, så der sneg hun sig ind.

Nogen gange, så sniger vi også selv en af kattene indenfor, uden vores far ser det..haha..hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. 

En stolt kat med sit bytte.

Jeg elsker denne sang for tiden.
I morgen kommer der en og klipper hestenes klove, for de er ved at blive lidt for lange.

Det er dog kun vores far der er hjemme der, for vi er jo i Odense der.
Pinkey og Bruno kom ind.

Kattene ventede pænt på maden.

Og de fik den da også.


Her til aftes skulle jeg have noget kakao, og det stod inde bag melet.
Jeg rykker på melet og så taber jeg den, og posen går i stykker i 3 forskellige områder..surt..



Jeg fik det dog op i en anden dåse.
Og smed selvfølgelig det der landende på gulvet ud.



 Ellers har jeg ikke lavet så meget idag..:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar