fredag den 29. juli 2016

Afslapningsdag-Mandag den 25 juli 2016.

Uh, hvor hyggeligt.
Dog skal man ikke gøre det her i første del af forholdet..det er ihvertfald efter min mening, for det kan også godt se ud som noget andet..så er det bedre med blomster på et bord, og en middag.
Men det er da sødt..
Det ville jeg nok hellere..haha..nu er jeg heller ikke den store festabe..sååå jeg er ikke i tvivl hvad jeg ville vælge...se en film/fest...helt klart se en film.
Det er godt nok nogle lange negle dem der, men det er da flot nok.
Hahahah...yup..klamt.

Her til morges tog jeg bussen til Sønderborg, for at aflevere et par bøger..jeg skal bare ikke have en bøde for at aflevere for sent.





Jeg tog cyklen op til bussen.










 Da jeg kom op til busstationen, ventede jeg på bussen. 




 Så var jeg i Sønderborg.




 Jeg havde mine bøger klar i posen.







  

Jeg elsker Conor Maynards stemme..den er så fantastisk.
Han har fået udgivet er nyt cover.
Da jeg havde fået afleveret 3-4 bøger gik jeg videre hen til centrum af Sønderborg, da jeg lige skulle klare et par indkøb.







 


Det var et hurtigt ærinde i borgen.


Så gik jeg videre hen til bussen.





Og tog hjem igen.




Jeg havde jo taget min cykel hen til busstationen, så den tog jeg også hjemad.






Men først skulle jeg lige på brugsen og hente min goodiebox(jeg ved godt jeg er bagud med århus, københavn og goodiebox indlægene..jeg har bare så meget jeg skal og jeg laver også mange underlige ting, der tager min tid...sååå jeg arbejder dog på sagen)


Da jeg havde hentet min skønne goodiebox cyklede jeg hjem.

Jeg kan godt lide at tage til Sønderborg om morgenen og så tage hjem igen, så man stadig har en dag foran sig.






Tidligt hjemme igen. 



Hvor jeg parkerede cyklen i vores "skur".

Der kom en glad Harald løbende hen imod mig.
Viftende med halen lige i vejret.

Og en miavende Stribe, også med viftende hale.

Der var et eller andet i tvet om en der samlede på ting, og det fyldte hele hans hus.
Han havde bedt om hjælp til en hus-makeover.



Derefter så vi noget om en der trænede ustyrlige og agressive katte.
Han var en slags katte-terapeut.  




  





Lidt efter sad mig og Ida og nørdede et engelsk kage-program.



Da det der med katte-adfærds-progtammet var færdigt, så vi the kardashians.
Det var vidst noget af en tv-dag idag..hahah..












Når nu græsset ikke vokser så vildt mere, så kan hestene godt komme ud i lidt længere tid. 



Ej...lige da jeg havde lukket dem ud på marken, så begyndte det at regne en lille smule.
Jeg havde endda ventet på at vejret blev godt, så jeg kunne lukke dem ud. 


Vores nye græsslåmaskine kom hjem idag.
Maskinstationen kom med den og satte den af til os.

Den er bare GIGA stor, og flot.
Jeg kan slet ikke vente til næste gang der skal slåes græs.



Skærebordet er ENORMT!  :) (skærebordet er der hvor knivene til at slå græsset med sidder)
Det er jo en kæmpe...hahah :-O






Jeg hyggede mig lidt med kattene. 

Var lidt ovre i køkkenhaven og spise ærter.

   










Jeg er  fuldstændig ligeglad om jeg bliver beskidt-det har aldrig rørt mig..man kan jo bare vaske sit tøj og gå i bad.
Jeg er også fra landet, så jeg er vokset op med mudder på knæene.











Der er faktisk utrolig meget fedt i stikkelsbær, så det er nok en ret god supplering til ens kost.
Så må jeg være tyk, for jeg æder overraskende mange af dem her i løbet af sommeren...hahaha:)















Jeg fik lukket hestene ind igen efter et par timer.










Og kattene fik mad.

Det var dog kun Harald der kom til maden til tide idag.
De andre kom senere.
Jeg kunne jo ikke lade være, så jeg skulle da lige ud og prøve den nye græsslåmaskine.







 Og den kan endda køre op ad bakke..det kunne den gamle ikke.
Den gamle var en 2-hjulstrækker..den nye er en 4-hjulstrækker.

Den er skidegod..den kører godt, brummer godt, og man sidder godt i den.
Den endelige test kommer dog næste gang vi skal klippe græs.






Den kan lige og lige komme forbi vores hestes hegn og vores træer.
Den er også lidt bredere end den gamle og låneren.

 Efter jeg havde fået afprøvet den nye græsslåmaskine, kørte mig, Ida og Alice til rema 1000 for at købe en bakke vindruer..ja, det var det eneste vi skulle have.




  






Så var vi hjemme igen. 





   







Ingen kommentarer:

Send en kommentar