lørdag den 2. juli 2016

Lidt træt af regnvejr nu-Fredag den 1 Juli 2016.

 Det kan godt være at jeg er 22 år, men jeg vil stadig MEGA gerne ind i sådan en sej hoppeborg her.
Jeg gør det selvfølgelig ikke, når der er mindre børn der, for de er jo ikke så stærke i benene, og hvis der kommer sådan en fed kæmpe med ild i røven som mig, så må de da tro der er entre for trolde...hahah :)Jeg kan jo nærmest få dem til at flyve, istedet for at hoppe.
 Hahah..hendes hår er faktisk mega fedt!.
Jeg sover tit med fletninger i håret, for jeg elsker at have krøller i håret næste dag..og dem skal man lade være med at rede, medmindre man vil ligne et fugleskræmsel, der prøver at chamrer krudseduller.
 Det kan vi sagtens blive enige om da!.
Det kunne være flot hvis alle neglene var i kun en farve, istedet for 3-4 farver i en pærevælling.

Så havde jeg en underlig drøm igen igen..det var da graue(ved ikke om i forstod udtrykket det var da graue...det er sønderjysk og betyder, det var da mærkeligt)

Jeg drømte at jeg lagde en madras ud på nogle brosten i en mindre landsby(noget der lignede den gamle by i århus)
Der lagde jeg mig så med en dyne og pude og læste i en bog.
Lige ved siden af havde jeg lavet et lille bål.
På et tidspunkt kom(navn og navn.jeg afslører ikke navnene, da det er nogen jeg kender) kørende og standsede og fortalte mig en joke.
Joken var ca noget ala det her:
Hvornår var det at de 3 musketerer fik deres navn..det var fordi at den ene halvdel kedede sig og den anden halvdel var frisk.
Da de var gået kom der en fra min klasses mormor ud af et bindingsværkshus med et bundt nøgler..hun spurgte om jeg ikke kunne lægge nøglerne i naboens postkasse, som var den øverste..det gjorde jeg så.
Jeg spurgte om det var irriterende at jeg lå her og læste, for jeg syntes jo bare at det var hyggeligt.
Pludselig kom (navn, som var en fra min tidligere klasse) ud ad det samme hus, som mormoren, med en guitar, og udbrød "nuurh, hvor hyggeligt" til at jeg lå og læste.
Hun sagde at hun lige gik over til min farmor og spillede noget musik for hende.























  Vejret var ikke lige det bedste idag, for det øsede nemlig ned.

 Jeg fik taget billeder af goodiebox, og lagt dem ind...nu skal det bare laves og så er det klar til posting.
Jeg fik også læst et par blogs.

Det her er alle de blogs jeg læser.

 http://annegadegaard.com/forside/                                

http://irinathediva.dk/

http://whittaheart.dk/

http://charmainelago.com/

http://simonewulff.dk/    (bloggen står stille da hun fokuserer på youtube lige pt)

http://selinavisbech.com/

http://fielaursen.dk/

http://annadue.com/

http://nikkerbabe.dk/  (siden hun fik en datter har hun bare ikke skrevet på sin blog, så dens står lidt stille.)

http://sneglcille.dk/

 Derefter gik jeg ud og ryddede op i mit toiletskab ude på vores badeværelse.
Det har jeg i lang tid udskudt.

 Vi har nemlig alle 3 en skuffe til at vores krigsmaling(et andet ord for makeup)
Ida har den største skuffe, og i dont know why, men den har hun erobret.
 Mig og Alice har de mindste skuffer.

 Jeg rækker ikke fuckfinger..haha :)




 Jeg fik da ryddet lidt op i det, og nu ligger det da organiseret.



 Så kunne man også lige lave et lidt vildt look med eyeliner...yay.






  Efter den lille oprydning gik jeg op på mit værelse og læste et blad.

Jeg skal igennem alle de her blade..haha..jeg har jo travlt, og det er ikke altid jeg har tid til at læse i dem..jeg skifter imellem at læse blade og i min bog.




Jeg fik også lige gættet lidt kryds og tværs. 


Efter noget tid blev jeg træt af at være indenfor, så jeg trak i regntøjet og gik ud i regnen.



















Så gik jeg bare rundt der og blev regnet på og hørte noget musik.






Jeg gik igang med at udsmykke hestene med et par afro-fletninger...så charmerende. 


 Men Pinkey..han skulle ihvertfald ikke have fletninger i nej..det gad han ikke..så jeg blev ignoreret lidt :)..haha
 Men jeg vandt dog over ham, og han blev også udsmykket med et par fletninger.

 Harald har ikke langt nok pels til fletninger..hoho..




Græsset har den smukkeste grønne farve når det lige har regnet.


Gr

Jeg lagde mig på det våde græs beskyttet af regntøjets bløde silkelag, og gloede på mine pelsede venner.



Minnie ser lidt lettere sur og rynket ud her, gad vide hvad hun har opfanget i sit blik.






























 Efter at have ligget og hørt musik og gloet på himmelen, kom hestene ind igen. 







 Hahah..alle dyrene løber bare i hver sin retning, C-:
 Kattene fik mad.
 Nu kan vi rigtig høste vores salat, så jeg gik ud for at høste lidt til aftensmaden.
 Jeg fik lavet koteletter til mig og min far.

 Resten af familien fik salat og pasta.


Man kunne lige ane en fin lille sommerfugl/møl på vinduet. 



Jeg fik lige set det allersidste afsnit af sæson 2 af reign.
Nu skal jeg vente indtil sæson 3 udkommer, og der kan gå lang tid. 

 Jeg sad ude i døråbningen af vores udestue og så det.
Harald joinede mig også.



Hahah, han formåede at vælte min ipad 5 gange og  træne mine lattermuskler over 10 gange, haha..hvad en kat ikke gør for opmærksomhed. 





  
Derefter begyndte jeg på at se 1 afsnit af mako mermaids..jeg ved egentlig ikke hvorfor, men jeg fulgte engang med i børneversionen af den..engang for længe siden. 

Det her er vidst en voksen verison.

 Ja, pindsvinene skal jo også være her:-)


Da jeg ikke gad at de mere havfrue-serie åbnede jeg mit sims, og spillede lidt sims.



 Jeg fik lavet en simmer der fik navnet Mary, da jeg blev inspireret af Reign.


 Jeg fik lavet et mega hyggeligt soveværelse.
 Jeg fik heller ikke lavet flere rum, for jeg ville gøre mig umage med at lave rummet helt perfekt.




   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar