tirsdag den 5. juli 2016

Søde killinger over det hele-Mandag den 4 juli 2016.

Hhahah..nogle gange så ligner jeg kaninen på billedet..og andre gange er jeg frisk som en havørn..haha
Nuurh, jeg elsker pingviner, de er så søde, og virkelig underlige i deres gang.
Hvis det var en sætning fra min far så ville jeg ikke være i tvivl..han tager virkelig og jeg mener virkelig hurtige bade.

Han har jo altid været vant til at gå i bad ca 2-3 gange om dagen.
Han arbejder jo med svin, og for at han ikke smitter(der er ikke som sådan smitte i stalden)hvis der skulle være en sygdom, så skal han være ren for at gå ind i den næste stald.

Det bedste er at starte hos de små grise og så arbejde sig op til de store søer, for grise fødes uden antistoffer, det vil sige at de egentlig bare er et stykke filter, der skal bygges op til at kunne bekæmpe antigener..hvis i forstod så langt..:)

Jeg derimod tager en halv time :-)
OMG!..jeg elsker dette billede.det er virkelig grimt:I...

Jeg fik læst avisen.
Idag skulle jeg på kattehjemmet.







  







Jeg fik taget bussen lidt over 07:00.


 



 Smukke blomster i vejkanten. 






Jeg satte mig og ventede i busskuret.



  
Det er ikke et spøgelse i kan se i vinduet, det var en mand der også skulle med bussen..hahahah :)


Så var jeg i Sønderborg, og kunne gå op mod kattehjemmet. 


Det er heldigt at jeg lige har fået morgenmad, inden jeg tager afsted til kattehjemmet, for ellers ville denne burger friste meget..C-:

Den er dog lidt for dyr til at jeg ville købe den..jeg ville nok betale 50-55 kr for den.














Og efter de 20 minutter det tager at gå herhen, var jeg endelig på kattehjemmet.
Jeg glæder mig altid virkelig meget til at komme her hen.




Lille Ariel er blevet køkkenkat..det vil sige at hun "bor" i køkkenet, hvor hendes mad vand og "sengepladser" står.


Kurt er også blevet køkkenkat.

Nicholai her hjælper lige med rengøringen.
  




  Lille Broder salsa har fået et nyt hjem og bliver hentet på onsdag:) 










Annie er endelig kommet ind i min pav(afdeling) igen:-)
Årh, hun er sådan en vidunderlig lille kat. 

Der er kommet 12 katte siden jeg var her sidst.
6 killinger og deres mor.
4 killinger.
Og en kat på 13 år.

Jeg kan allerede navnene på dem alle..haha:)
Her er det Nesco(den hvide) og Neiko(den med mest sort)


Jeg er helt vild med den mindste kat i kuldet, som hedder Nelson...det er nok det sødeste lille  jeg nogensinde har set!!:-D








 Nugga var på vej ned ad klatretårnet..men selv for en lille killing er det lidt besværligt, så han fik en hånd.

Killingerne har haft en meget svær start på livet, så de er ikke helt i toppen endnu.
Jeg mener de var blevet efterladt og så havde det været svært at indfange dem.
Her er det Nønne, Nesco og Nelson:)


Neiko der skulle på toilettet.

Her er det Nugga(til venstre) og Nalle(til højre) der tager sig en lille lur.

Moderen er en fin lille hvid kat, som hedder Nomi.

Det andet kuld er 4 killinger uden en mor.
3 søskende og så en killing der er 2 uger ældre end søskendeparret.


I videoen er det Hanne der er 2 uger ældre.
De 3 søskende er født på min fødselsdag..det er ret fedt faktisk :)


Her er det Hannibal på 13 år.

Da klokken blev 12:50 var jeg færdig på kattehjemmet. 



Lille Benjamin. 

Jeg skulle mødes med Ida og Alice på Bilka.













Jeg plejer ikke at være så tit sulten, men det var jeg idag, så vi kørte lige ind forbi mcdonalds:)


Hvor jeg fik købt nogle fine ting. 




En flad cheeceburger. 



Og en sundae is..Yeeeees..de har endelig fået softice is med chokoladesovs tilbage..det har jeg ventet på i mange mange år.:)

Jeg kan nemlig ikke lide de dersens lakrids/daim og oreo is de har. 

Så kørte vi hjem.





Da vi kom hjem fik vi badetøjet på, for vi ville nemlig gerne på stranden.









Afsted gik det hen til stranden.








Vi kom alle i, og fordi vinden var så kold, så var vandet dejligt varmt.
Vi hoppede fra broen og den lille træ-flåde der er ude i vandet.







Jeg ville gerne blive lidt længere og bade, men Ida og Alice ville som sædvanligt gerne hjem.:I

Da vi kom hjem kom hestene udenfor i det skønne solrige vejr.




 













Minnie ligger sig altid ned, når hun ser en, fordi hun elsker at blive kløet på maven..hun er en lille charmetrold. 



Harald gaber altid, eller finder noget han kan tisse på.
Denne gang tissede han på min farmors søsters bil.
"Hov, der er noget nyt, der ikke plejer at stå her, så  skal jeg da lige hen og markere med mit tis" 






Farmors planter ser altid bedre ud end vores...haha:)
Hun elsker også aæt hvad der har med haver at gøre, og har plantet grønsager os planter i mange år.









Harald er konstant på vagt, for han er virkelig en der prøver at spille alfahan:)
Han er bare meget beskyttende overfor os og de andre katte(-: men han kan sagtens slappe af, for der sker jo ikke noget. 



Spiser lige lidt jordbær,.




Jeg hører nærmest musik hele tiden.
Det er bare en refleks at tænde mit musik når jeg går udenfor.



Det er godt at du kan hjælpe med at mase vores planter søde Minnie :P 

Og Harald derovre, der er igang med at mase et par ærter.

Så skal vi også lige træde lidt på kartoflerne.


Jeg elsker når kattene sætter deres poter på min fod!:D 


Hænger lige lidt ud her.







Harald fik mig på magisk vis trukket mig ud på en markvandring.
Jeg kan bare føle når de vil med på en gåtur.


Så gik vi lige helt hen til enden af vores mark, og hjem igen.












Vi hørte selvfølgelig musik hele vejen.




Nu var det tid til en slapper.





   









Da jeg kom ind blev bloggen lavet, og maj goodiebox.
Den vil dog komme ud, når vi er hjemme fra københavn.
På onsdag tager mig, mor, Ida og Alice til københavn.
Vi skal til coldplay koncert, og så tager vi også lige en ferie oveni.
Vores mor tager så hjem på torsdag og så kommer  vores far og overnatter.
Vi tager så hjem den 9 juli.



Jeg vil lave et indlæg om københavner turen.
Dog skal jeg lige have lavet indlæggene om århusturen.
Det 2 indlæg om århus er snart klar.


Nu skulle Pinkey og Bruno ind.








Jeg elsker at ligge mit hovede på deres rygge, for de er så varme og pelsede:)

Smart.

Ej, hvem vil dog lave sådan en trend.
Det er sejt til begivenheder og fedt..men det ser da lidt sjovt ud til hverdag.

Maaaaaaaaad:)


Nu var der game of thrones med Ida og Alice. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar