fredag den 1. juli 2016

Cyklede lige 35 kilometer-Onsdag den 29 juni 2016.

 Ej, hvor er det en smuk kjole.
Den er virkelig elegant.

 Jeg er faktisk ikke så vild med neglenes farve..den er lidt for silde/fiskeagtig.
 Hahah..ja..der er jo 2 veje og 2 tanker.
Jeg elsker når folk med langt hår farver spidserne..det er så sejt.
Hvis jeg havde langt hår, så ville jeg også gøre det.

Jeg syntes bare ikke mit hår er langt nok...desværre..

Igår sad jeg og søgte lidt på ug(udannelsesguiden)
Jeg ville nemlig søge efter lidt uddannelses inspiration.

Jeg fandt frem til 4 uddannelser, jeg kunne tænke mig.

 Veterinærsygeplejerske som jeg har drømt om siden jeg var helt lille.
Maskinfører fordi man skal køre rundt i landbrugsmaskiner og grave huller, flytte sten eller lave lidt gartnerarbejde.
Automekaniker i traktorer eller biler, fordi det kunne være mega spændende, og man behøver ikke at være en dreng/ mand for at arbejde i motorer.
Landmand, da jeg interesserer mig for landbrug og plantebrug.
Jeg er jo uddannet landbrugsassistent(i svin).jeg vil bare gerne være selvstændig inden for landbruget og bestemme over mig selv..jeg bryder mig ikke om at andre bestemmer over mig.
Gartner kunne også være interessant..

Jeg ser et mønster tegne sig..det skal helst være med dyr, planter, natur eller maskiner.

 Jeg gik fik lavet et billede på instagram.
 I tyskland havde jeg fået købt en dut bom(en dut bom betyder en æske slik på sønderjysk)


Denne artikel var SÅÅ GODT SKREVET.
Karakterer angiver ikke hvem du er, eller hvor dygtig i samfundet du er..karakterer er bare et tal...eller et held, efter den opgave du trak i din eksamen.. 






Jeg fik af vide af min kørelærer at jeg først kunne tage teoriprøve i august da de holder sommerferie hos politiet..det er ikke så godt, or så går der en hel måned til, og så kommer man ud af træning.. 



  

 Jeg satte mig ned og skrev en masse job-forslag op.
Der blev ringet rundt til nogle forskellige firmaer osv om de kunne bruge mig...men de sagde næsten alle at jeg skulle komme op med en ansøgning...jeg fik dog ikke ringet til dem alle, for der var snart middagspause.





Men man er sgu ved at være rimelig desperat efter et job.. 



 Min mobil blev sat til opladning, imens jeg så lidt tv på ipaden.



Derefter så jeg jeg er stadig Christopher. 



  Lidt efter havde jeg sådan  lyst til at cykle en tur.
Men jeg vidste ikke hvor jeg skulle cykle hen, så jeg søgte lidt efter nogle ruter. 






Jeg fik sportstøjet på.








Jeg har jo den der app Endomondo, som jeg har brugt lidt, men jeg syntes a den slukker og går væk fra appen, når man er inde på et andet program.







 Jeg fulgte dog ikke ruten alligevel, fordi at jeg vidste den gik forbi en vej hvor der ikke er cykelsti, men man må gerne cykle der alligevel.
Jeg kan bare ikke lide at cykle den vej.(den røde streg)

Så jeg cyklede bare derhen hvor jeg havde lyst til.




Jeg elsker at cykle igennem flotte marker og enge..det er meget bedre end at cykle i en kaotisk by. 




  

 Jeg cyklede en vej jeg aldrig har cyklet på før.
Det var dejligt at der var afmærket til cykler.

 Jeg vidste at hvis jeg cyklede til Sønderborg, så ville det blive en cykeltur på over 30 kilometer...men jeg havde tid til det for klokken var ikke så mange og vejret var fint.











 Så cyklede jeg bare lidt rundt over det hele.



Jeg har altid gerne villet cykle hernede omkring kattehjemmet. så det gjorde jeg.


 Jeg var bare lidt i tvivl om man måtte cykle her, fordi jeg cykler aldrig i byer..haha :)
Så jeg gik lige det stykke her.


Og så kunne man cykle videre.


 Jeg har også altid gerne villet cykle denne her vej rundt om springvandet, så det gjorde jeg.


 Og så var det ellers dejligt med en cykeltur her.








Nu ville jeg hjem igen, for det var jo ved at være lidt senere, og jeg havde lidt over 15 kilometer hjemad.





















Lange lige veje. 

Jeg er ikke så glad for den store vej ved Ketting, Egen, Guderup, så derfor kørte jeg en stor omvej ind ad Asserballe.

 Det var da en fin lille vej.



  

 Jeg var i ca 6 byer(Guderup, Notmark, Asserballe, Hundlsev og Sønderborg)
Jeg startede turen omkring 14, 45 og var hjemme igen kl 18:00.








 Jeg fik cyklet ca 35 kilometer.
Det smertede godt nok også i ens ben bagefter.
Hjemme igen igen.

 Da jeg kom hjem fik kattene mad.
 Hestene kom ind.
Ja..hestene er bare dejlig bløde og varmen der strømmer ud af dem:)
De skal jo kunne løfte deres ben, når de skal have klippet negle.

Jeg sad og snakkede med Ida ude i køkkenet og var lidt kreativ.


 Jeg havde hele dagen haft lyst til at lave bål.
Så jeg gik ud og lavede bål.
 I vores meget overbeplantede bålsted, da det ikke er blevet brugt siden sidste sommer.

 Hahahah..da kattene lugtede ilden og røgen, så så deres ansigter helt vildt sjove ud.
De rynkede ihvertfald på næserne.



Ida kom lige ud et smut og grillede skumfiduser med mig..men hun skulle arbejde næste dag, og ville ikke lugte af bål, så hun blev nødt til at gå ind igen.











  

 Jeg elsker når der går ild i skumfiduserne, og så at de stadig brænder og bliver brune.
De smager godt alligevel.



Jeg sad bare og hørte musik, skrev med nogle på snap og facebook, sad i mine egne tanker og rodede i ilden.





Det blev mørkere og mørkere. 
Jeg er lidt mørkeræd.hahah..god kombination.




 Og efter noget tid, slukkede jeg bålet med vand fra mine vandflasker og gik ind.



Tog et bad og gik i seng. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar