tirsdag den 19. juli 2016

Gamle billeder og videoer-Søndag den 17 juli 2016.


 Det kunne da være meget sjovt for en selv, men ikke for den der skriver.

Jeg tænker også meget over hvad jeg skriver, og nogen gange tænker jeg så meget over hvad jeg skriver at jeg sletter det 2-3 gange..haha ;)
 Jeg syntes ikke jeg var særlig attraktiv da jeg var teenager..haha..men det er der vel ingen der syntes.

Da jeg var 0-10 var jeg virkelig sød og nuttet..og så gik det lidt galt i teenage-alderen..der var jeg bestemt ikke attraktiv...haha..nu begynder det at hjælpe på det..men jeg syntes dog stadig ikke at jeg er en såkaldt "snack" tværtimod..der er mange andre der er mere "snack" end mig derude.

 Der er faktisk ikke særlig mange jeg ikke bryder mig om..jeg tror kun der er 2 mennesker i denne verden(af dem jeg har mødt, og dette gælder ikke kendte mennesker)

De 2 jeg ikke kan lide er en pige, der virkelig ikke kunne finde ud af at behandle andre ordentligt, og talte ned til flere af mine venner på efterskolen..det brød jeg mig IKKE om.

Den anden er en dreng jeg bare slet ikke kan holde ud,hvis han er i nærheden af mig..når han snakker, så er det rigtig slemt...

Ikke det at de er dårlige mennesker, jeg bryder mig bare ikke om dem.
Selvfølgelig er de gode mennesker på hver deres måde, og deres familie elsker dem helt klart..men jeg er bare ikke fan af de 2.

Jeg plejer slet ikke at hade mennesker til dagligt..bare så i ikke tror jeg hader alle dem jeg ser...haha:)

Det er  helt rigtigt..jeg vil ikke forklare yderligere, da denne tekst kan fortolkes på flere måder.


Ja. det kom ikke som en overraskelse at det regnede ned i store stænger.


 Jeg satte mig ned i vores sofa.døren var åben ind til udestuen, så derfor kom Stribe ind og smed sig ned på mig, og troede jeg var en lænestol.
Satte sig helt oppe i hovedet på mig og æltede løs, som om jeg var en bolle der skulle formes.

 Der var faktisk ikke så meget jeg ville lave idag..det var lidt en grå dag i min "kreative" hjerne.



Lidt efter at jeg havde sat og stirret ud i den blå luft og lyttet til regnen der ramte taget, gik jeg ud og lukkede hestene ud..Det var heldigvis også stoppet med at regne på det tidspunkt. 











 Mig og Ida hjalp lige far med at hænge et net op ved vores maskinhus, så gæsternes børn ikke falder ned og slår sig, hvis de står og kigger på traktorerne.





Min far havde fundet frem til vores gamle net til neg og halmballer.

Han var igang med at få den store knude løsnet.
Det hjalp jeg ham lige med, for ellers ville det tage flere dage. 




 Alice havde bagt en plade-fuld boller.
Hun bager de mest fantastiske boller ever.



 Vi havde inviteret farmor og mormor til kaffe.
Det er så hyggeligt bare at samle en lille del eller hele familien  på kaffe.



 Mig og Ida hjalp lige far med at hænge det net op som vi heldigvis fik fra hinanden på vores maskinhus, så gæsternes børn ikke falder ned og slår sig, hvis de står og kigger på traktorerne.

 Jeg fik hestene udenfor.

Derefter tog jeg med Ida til Bilka, da Ida gerne ville have et HDMI kabel/stick til tv'et, så vi kan se det der er på computeren på fjernsynet










Da vi havde fået det HDMI stick kørte vi hjemad igen.




 Da vi kom hjem igen, gik jeg mig en tur.

 Jeg havde taget de sko på som jeg købte i Århus her i år.
Jeg har ikke haft så meget lejlighed til at bruge dem..og også bare fordi at jeg havde glemt dem, pga at jeg har så mange par sko...haha :)










 Det er ekstremt underligt at se mennesker på ens aftens-gåtur, for man møder rent faktisk mennesker i vores lille by.

Når jeg er ude at gå tur, så ser jeg måske kun 3 personer, der er ude at lufte deres hund..men her til aftes så jeg unge mennesker UNGE MENNESKER!..
Det var SÅ mærkeligt.

Pokemon GO er vidst indblandet der...haha....


 Selv der er der en:I







 Så skulle jeg da også lige prøve.
Altid husk at koncentrer dig mere om trafikken og dine omgivelser end at kigge ned i spillet, for jeg ønsker ikke for NOGEN at der sker et uheld..det er jo sket..fuck det er trist, og uværdigt at dø pga et spil..





Jeg stinker til at spille det..jeg har i alt 3 pokemons..hahah...jeg kan slet ikke finde ud af det...som jeg sagde..jeg mister sikkert hurtigt interessen for det. 

Jeg tror jeg spillede det i 10 minutter, og så gad jeg ikke mere..

 Hjemme igen.




Da jeg kom hjem fra min gåtur, satte Ida hendes computer til ,og vi så gamle videoer og billeder på tvet. 




Det er en ting vi elsker som familie..at sidde og se gamle videoer og film af vores ferier eller os selv, og se hvor meget vi har forandret os. 



 Det her var til nytår i 2011 mener jeg.
Vi havde købt sådan nogle åndssvage hatte, men det var SÅÅÅ sjovt.










 Hahah..Bruno ser så ung ud der.








 Mig til venstre..Ida i midten og Alice til højre.

 Når vi er på ferie, så elsker vi at sidde og lave underlige og klamme ansigter i bilen...haha..her er et par.






Engang i 2009 var vi på ferie et sted på sjælland, og der var der en sommerfugl der landede på Alices hånd..det syntes vi alle var MEGA sjovt, så vi poserede alle sammen med den på billeder.

Jeg ser meget skaldet ud med den frisure..men som jeg sagde..jeg var ikke attraktiv som teenager.

Her er jeg ca 14-15 år. 














Et billede vi brugte på et kort til min fars fødselsdag engang.




 Da vi var på ferie også på sjælland et sted.
Ida forrest..Alice i midten og mig bagerst.

 Da jeg gik på efterskole, elskede jeg at have hair extensions i, såå..det her billede fortæller det godt.



 Engang da jeg gik på efterskole...stadig med hair extensions i.
 Minnie er sådan en lille klump om vinteren..her ser hun helt forskrækket ud.

Jeg har jo gået til rytmegymnastk og spring siden jeg var 6 år gammel.
Og jeg skulle altid vise Ida og Alice de danse vi lærte..haha..
Alice troede hun kunne den så godt at hun på et tidspunkt siger "Hvad laver du"?.."hvad laver du Mai-Britt"?
 Til Alices konfirmation.
Farfar til venstre..Alice..Farmor og så mormor til højre.


 Til Alices konfirmation.

Mor til venstre..mig, Alice..Ida og så far til højre.





 Dengang Pjevs havde sat lidt for længe under noget skidt..hahah..Jeg kan huske at Alice troede at det var en helt anden kat..men det var bare Pjevs.



 Prydst hun fandt sig bare i ALT simpelthen.
Hun kunne ligge og sove, og når hun så vågnede, så havde hun fået briller, handsker, sokker eller en hat på.


 Pjevs satte sig Altid oppe i bøgerne og papirerne, hvis vi sad og læste eller tegnede.





Mig og Prudst..hun havde de mest smukkeste øjne nogensinde.


 Det er helt normalt at stille sig ud i køkkenet og posere med Prudst.




Nytår 2014.
De sidste par år(siden min farfar gik bort i 2012) har min familie gået ind og holdt nytår hos min farmor.
Så lavede min farmor gammeldags nytårsmad, og vi bringer også lidt mad med ind til hende...Det er såå hyggeligt..jeg glæder mig ALTID. 


 Der ligger mig og Ida og spiser æbleskiver under bordet.
 Her kan man se farmor, faster Gegge, mor, mormor, Ida og mig.
Far og Alice sidder ude af billedet, eller så er de en af dem der tager billedet.


Her er det til nytår også.
Vi plejer altid at gå udenfor på vores høj og ser fyrværkeriet der bliver skudt op i Sønderborg. 





 Jul 2014.


Dengang Ida og Alice var over og besøge mig på landbrugsskolen. hvor de overnattede.
Det var simpelthen SÅÅÅ hyggeligt. 





 Vi gik en rigtig lang og frisk tur i Gråsten skov.




Og spiste pizza på pizzariaet.



























 Hahah..her finder Prudst sig i alt muligt igen(Jeg tror Ida har redigeret billedet lidt.hun elsker at redigere ting)












Dengang jeg gik på landbrugsskolen havde jeg lyst til at starte min youtube op igen, så derfor lavede mig, Ida og Alice en ask me..haha..den blev bare aldrig udgivet, for den var simpelthen for pinlig...hahah.. 


Her er en lille bitte del af den.....:)

Sådan foregår vores sankt hanser altid..haha. 

 Vores aftensmad-småltider ser faktisk altid sådan her ud.

Far der sidder og stirrer ud i luften, og snakker med mor.
Mor der nærmest ikke tier stille..haha..hun snakker så meget.
Mig der sidder og rager i vores ragelse på skabet og sparker til Alice.
Alice der sidder og beder mig om at holde op med at røre hendes fødder, da hun hader fødder.
Ida der enten tager et billede af situationen eller spiser mega langsomt.

 Når det er sommer og varmt, så elsker vi alle at ligge og dase ude på græsset på et tæppe.
Det har vi bare ikke fået gjort i år, da vejret har været så dårligt.



Da vi var i københavn i 2014. 

Mig til venstre..Alice i midten og Ida til højre.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar