mandag den 11. juli 2016

Laang løbetur-Søndag den 10 Juli 2016.

Så er vi hjemme fra ferie igen.
Vi var jo i københavn fra den 6 til den 9 Juli.
Der vil blive lavet indlæg om turen, efter at alle indlæggene fra århus turen er lavet.


Jeg har fået lagt århus indlæg nr 2 ud.
 Jeg vil sige at one directions sko er meget sejere end Justin Biebers sko.
Justin bieber er nu den jeg favoriserer mest.

Er one direction egentlig ikke ved at gå i opløsning?


 Det er nemlig rigtigt.
Alt starter fra noget, og det starter for det meste i det små, og derved arbejder det sig op.
Han er dygtig ham Justin Bieber.

Tænk, han startede som "gademusikant" og nu optræder han for flere tusinder..det er fandme godt gået..flot.
 Jeg syntes alle former for job(altså hvor det kan lade sig gøre) skulle have en eller 2 katte(eller andre slags kæledyr for den sags skyld)..det kunne være sååå hyggeligt, og derved er der mange flere dyr der får et godt hjem og nogle at snakke med.
Hahah..nej..de fleste har nok ikke en iphone 4 mere, men en iphone 5, 6 eller en anden form for "race" af mobil.


Vi startede med at få morgenkaffe hele familien.





Jeg sad lige og lavede blog og overførte billeder fra københavnerturen.
Alice havde vidst savnet sin guitar..det er nogengange lidt irriterende at hun hele tiden sidder og spiller MEGET højlydt på sin guitar.


Derefter gik jeg udenfor for at se til kattene og Pinkey og Bruno, da jeg havde savnet dem, på ferien.


Minnie er ret ligeglad med hvor hun ruller hen.
Det er meget bedre at rulle hen på andre bløde væsner end at ligge på den kolde, våde og hårde jord :)haha 


Hestene kom også ud.
Pinkey har vildt hentehår idag.






Jeg skulle dag lige se til køkkenhaven, og hvordan det stod til men den.

Ærterne er ENDELIG begyndt at komme frem. 

Jeg elsker ærter..men det er ikke gået så godt med såningen som de andre år.
Vi plejer at have viildt mange ærter.

 Såå lille Mai-Britt gik på rov efter ærter.
 De er seriøst nogle gutterbasser..de ligger jo ovenpå alle afgrøderne...haha :)
 Minnie og Harald var såååå klæbrige idag.
De var som klistret/limet til mig.
Min mor siger også at hvis vi(mig og mine søstre) er på ferie eller ikke er hjemme, så viser de sig KUN til maden(altså ca en gang om dagen), og de er som forsvundet fra jordens overflade.
Og lige når vi kommer hjem, så kommer de også, og så ser man dem hele tiden, som sædvanligt.
 Jeg tror virkelig de elsker og savner os!:P
Jeg savner og elsker også dem, når jeg er væk fra dem:)

 Ærtetiiiid.
 Hahahaha..man kan slet ikke se Brunobassen deromme bad alt det græs.

 Jeg følte virkelig at jeg trængte til et eller andet motion.
Ferien har virkelig taget hårdt på ens kondition.




 Jeg fik lavet en stram knold, da mit hår virkelig trængte til en skønhedsbehandling.

 Så jeg havde fået træningstøjet på.


 Hestene står altid og kigger meget forundret på en, når man går forbi dem, det er såå sødt. 




 Der er så dejlig roligt ude på landet, man kan få ro til at tænke, og man støder ikke ind i mennesker hele tiden.
Man kan dufte blomsterne og den friske luft på landet..inde i byen dufter der bare af biler, røg og kloark.

Det er dejligt at være inde i byen, da det ligger tæt på alt nærmest..her skal vi lige gå, cykle eller køre liiidt længere..men jeg kan nu bedre lide landet.











  Jeg løb/gik den vej vi cykler når vi skal på stranden.
Jeg trænge bare til en ny løbe-rute. 



Fantastisk at være i skoven..det føltes som evigheder siden jeg har været til fods i en skov.

  









 Sneglen snegler sig frem.





 Jeg kan så meget bedre lide at løbe i en skov end på en lang og lige vej.
Det er meget mere spændende og der er udfordringer og benene sætter bedre af.













Jeg satte mig hen til skrænten og lyttede på vandet.
Hold kæft det var lækkert og afslappende og behageligt og fredfyldt.

Jeg følte at jeg var naturen og forstod den..














 Da jeg havde sat der i ca 10-15 minutter løb jeg hjemad igen. 



Jeg har nemlig for lang tid siden downloadet en løbe-app, men kun brugt den 2-3 gange.
Nu vil jeg nemlig gerne bruge den kontinuerligt, fordi jeg savner lidt motion i min hverdag.

Når jeg starter på arbejdet på forsamlingshuset, og forhåbentlig tjener lidt, så starter jeg måske på noget fitness  og helt klart zumba igen, for det savner jeg riiiimelig meget.








Appen siger hvad du skal gøre.
Jeg har startet på dag 1 igen, så den er ikke så svær i starten.

Jeg skulle idag løbe i 3 minutter, gå i 3 minutter, osv osv.





Det tager 41 minutter at gennemføre træningen. 



Hjemme igen.






 Fantastisk sted at ende sin løbetur..for foden af sin lille kat Stribe.




Min egen lille papegøje-kat:)












 Hestene kom ind.










Og kattene fik mad. 

 Jeg tog mig et bad.
 Og satte mig til at se en dokumentar/eksperiment.






 Ja..Mig og mine søstre skal nemlig hen og besøge vores kusine i Odense på fredag, hvor vi overnatter til lørdag.
Min mor havde bagt nogle ret gode boller.



 Jeg havde faktisk glemt at få gemt mine snapchat videoer for idag, så det var lidt ærgeligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar