tirsdag den 5. juli 2016

Sikke et regnvejr-Tirsdag den 5 juli 2016.

 Når jeg ikke kan sove, så ligger jeg nogle gange bare og læser til jeg bliver træt, eller ser youtube på min ipad.
Jeg laver faktisk altid en historie eller en film i mit hovede inden jeg skal sove.
 Hhaha..hvor er den sød!.
 Ej, hvor er det smukt i lyserøde farver.

Jeg tror ikke at det her slot er disney lands slot, men jeg ville alligevel gerne se det i virkeligheden.
Vi har heldigvis alt vores toiletpapir ude på vores badeværelse, lige ved siden af toilettet.
Men det sker alligevel nogengange at vi løber tør og så skal vi bare gå over i vores bed and breakfast og nakke en, indtil vi får købt nyt.

Jeg skulle ud at køre kl 12:00, så jeg kom op lidt i 09:00.

















 Ida kørte mig til bussen, da hun ville til Flensborg, og vores bus kørte på samme tid.
Alice skulle lige muge ud og bi bad først, og så tog hun også til Flensborg.

Jeg kunne ikke komme med til Flensborg, da jeg skulle over og snakke med det potentielle nye arbejde.
Busserne gik hver 2-3 time,  fordi det er sommerferie, så jeg ville ikke kunne nå det, og hvis jeg kom derhen, så ville den blive 17.00 og så kunne det være at Ida og Alice ville hjem, fordi det var for sent eller noget i den dur.

Jeg havde ikke lyst til at betale 45 kr for 1 halv time i Flensborg.

Med rejsekort koster det 45 kr og i kontanter koster det 190 kr.




 Så var vi i Sønderborg.
 Idas bus gik 11:55 til Flensborg, og jeg skulle gå hen til køreskolen k 11:40, så det passede helt fint.
Vi gik derfor lidt rundt imens vi ventede.




  


Jeg skulle lige hente en bog på biblioteket. 








 Derefter gik vi lige ind på lagkagehuset, da Ida var sulten, og det var jeg egentlig også.
Vi havde begge fået chokopops til morgenmad..nøøj :)

Vi fik købt os en kartoffelbolle, som vi sad og spiste. 

 Da Ida skulle med bussen gik jeg op til køreskolen.
Det regnede og regnede og regnede og regnede.

Fedt sommervejr..




 Jeg blev helt gennemblødt inden jeg nåede frem.


Jeg ankom derhenne ca  3 minutter i.

 Det gik også ret godt idag.
Jeg kørte i regnvejr, og det har jeg jo aldrig prøvet før..så det var lidt specielt.



 Efter køretimen skulle jeg bare hjem og hen og snakke med forsamlingshuset om hvornår jeg kunne begynde arbejdet.





 Jeg havde 5 minutter til at bussen gik og heldigvis nåede jeg det, for ellers skulle jeg vente i 1 og en halv time.
 Og det gad jeg ikke.



Jeg skulle bare stige ud ad bussen og gå 1 minut, så var jeg henne hos forsamlingshuset. 







Jeg kunne starte i slutningen af August og så blev det ca hver uge/hver 2 uge et par gange..der er 14 personer til at arbejde, så jeg håber da at jeg kommer til at skulle arbejde tit, for jeg vil jo gerne tage fat. 






 Hjemme igen.

 Jeg havde lånt en bog af en der er youtuber.




  

Jeg skulle op og skrive nogle aftaler og planer ned i min kalender, og så var jeg pludselig på youtube og søgte på reinkarnation, og genfødsel, fordi jeg lige så et opslag på facebook.

Før jeg vidste af det sad jeg og så et program/en dokumentar. 






  

 Jeg måtte have været ret træt, for jeg faldt i søvn i ca en halv time.

Så fik jeg lavet blog for igår og idag.

 Jeg laver ikke blog imens jeg er i københavn:)


Så fik kattene deres mad. 




Minnie kom først bagefter:-)  
  Det regnede stadig ret meget.




Mor lavede nogle vegetariske pirogger.
De er nu ret gode, men jeg ville også foretrække at der var kød i dem:)





   


Om aftenen tog jeg med min mor på netto efter snacks til togturen i morgen. 











  Da vi havde handlet kørte vi hjemad igen. 





 Nu vil jeg gå op og pakke.
Vi kører imorgen kl 09:00, da toget kører 10:35.




Så fra den 6 i morgen til den  9 på lørdag er jeg på ferie i københavn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar