søndag den 10. juli 2016

Goodiebox maj 2016.

Lidt forsinket. men det er tid til maj goodiebox.
Garnier respons body mythic olive dry oil.

Den er super fugtgivende.
Den kan anvendes til efter bad, eller bare til sightseeing på ferien, eller ude i byen.
Den trænger hurtigt ind i huden.
Prisen for den fulde størrelse er(den på billedet er den fulde størrelse på 150 ml)..koster 49,95 kr.






Den kommer bare ud som en flydende væske.
Den dufter ret godt, af sommer og shampoo.
Nicka k hydro lipstick.
Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 12 ml)..koster 75 kr.

Det er en rigtig smuk læbestift, og jeg er normalt slet ikke til læbestift.

Jeg tror faktisk jeg giver denne til en af mine søstre, eller så må de dele den.
Den dufter ikke så ulækkert som normale læbestifter koster..den dufter meget af håndcreme..den dufter bare godt.





Perfume pod atomizer.


Når du er på farten, så kan du have denne lille parfume "dispenser" med.
Du fylder den op med parfume hjemmefra ved at sætte den på den parfume du gerne vil have med, og så kan du pumpe parfumen op i den lille "dispenser".


Jeg har en i lyserød, men denne her virker faktisk meget mere holdbar.




Prisen på den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse, som kan indeholde 5 ml)..koster 85 kr.
Dove advanced hair series.

Det er nogle flyvevenlige rejsestørrelser.
Serien indeholder ingredienser som rødalge kompleks og keratin nutri kompleks, der hjælper med at pleje og genopbygge håret, så det igen bliver dejligt blødt, glansfuldt og stærkt.

Prisen for den fulde størrelse på 250 ml(dem på billedet er på 50 ml)...koster 49,95 kr.
De kommer ud som hvide klumper..hahah:)
Øverst shampoo.
Nederst conditioner.
De dufter af det samme, og det er bare en almindelig god og velduftende shampoo.
Depend 02-dip-in neglelaksfjerner.
Det er sådan en man kan proppe sin finger ned i, for at fjerne ens neglelak, istedet for at skulle hælde noget neglelaksfjerner på en vatrondel og så fjerne ens neglelak.
Det er smart, men jeg kan egentlig bedre lide at skulle bruge vatrondeller og neglelaksfjerner, for jeg syntes at ens finger bliver helt snakset til af neglelaksfjerner bagefter og så stinker den også af acetone bagefter.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 75 ml)...koster 49,95 kr.

Iroha deep repair foot socks.


Det er en slags maske/sokker du kan tage på dine fødder.
Den er perfekt til ømme fødder efter en lang dag.
Sokkerne kan bruges en gang, og kan beholdes på i 15 minutter.
de indeholder tang, og er parabenfrie.
De reparerer i dybden, blødgør, og beskytter tørre fødder.


Prisen for den fulde størrelse(1 par sokker)..koster 49, 95 kr.
Compeed vabelplaster.

Hvis skoene trykker eller du har fået en vabel, så smæk dette vabelplaster på og det vil smertelindre, og trykaflaste.
Prisen for den fulde størrelse(for 5 styks..på billedet er der kun 2)..koster 59, 95 kr.

Der var en lille folder med.
Etre belle golden skin caviar eye roll on.

Har du trætte øjne, så er dette produkt lige noget for dig, da den lindrer og opstrammer huden omkring øjnene.
Den kølende gel lindrer hævede øjenlåg og giver et skønt fugtighedsboost.
Desuden giver den ekstra sparkle med små guldflager.


Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 10 ml)..koster 149, 95 kr.


Jeg må ærlig indrømme, at jeg faktisk ikke er så vilde med denne form for produkter, da jeg syntes de sviede på mine øjne, da jeg prøvede den. 
Men det kan jo godt være, at den er god for andres øjne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar