mandag den 4. juli 2016

Når græsslåmaskinen strejker-Lørdag den 2 juli 2016.

 Hahah..andre hader vidst når deres dyr ødelægger ens puzzlespil eller vælter ens ting(selvfølgelig uden de går i stykker, ellers bliver man jo sur.)..men jeg syntes bare det er sjovt...hahah...det er  da lidt sødt, for de ved jo ikke hvad de gør.
 Hahah..jeg syntes altid at han var så uhyggelig..Zac and codys sweet life.
Jeg kunne sagtens gå i det her tøj her.
Det er fint og enkelt.
Jeg kom op kl 09:30.



   
Vi skulle til min fars onkels begravelse idag kl 11:00.








 Ved en 10:40 kørte vi afsted hen til kirken.

 Jeg har logisk nok ikke fotograferet under bisættelsen.
Det ville også være rigtig dumt og uhøfligt af mig..

 Efter en smuk bisættelse, fik vi gravkaffe på forsamlingshuset.


Mig, Ida og Alice gik ud for at trække vejret, for der bliver jo ret varmt efter at man har sat i et lokale med 50 andre familiemedlemmer. 

 Som i kan se, var Alice en smule træt, så hun valgte at hvile sig på jorden:)
Det er helt normalt for Alice..det har hun gjort siden hun var lille ...hahah :D



Lige da vi skulle til at gå hjem, spurgte hende der bestyrer forsamlingshuset(hun kender min familie godt) om vi ikke manglede et arbejde, og så sprang jeg til.

Så i løbet af denne uge skal jeg hen og snakke om jobbet og have nogle datoer, og så kan jeg kalde mig tjener.
Jeg skal muligvis servere til selskaber. 

 Vi har mange af vores familieselskaber hos Risa, så det bliver underligt hvis jeg kommer til at arbejde der, og min familie skal have et selskab der.

Vi var hjemme igen kl 14:00.

Da vi kom hjem gik jeg igang med at klippe græsset, for det trængte så meget.
Den skulle lige pumpes op på hjulene først.








Da jeg var på vej op ad vores bakke, så gad den pludselig ikke at køre mere, så den rullede bare baglæns ned ad bakken.
Den ville hverken køre fremad eller tilbage.





Så gik jeg ud til vores køkkenhave imens.
Min far var inde til kaffe ved farmor med hans fætre og kusiner, og så gad jeg ikke at forstyrre ham. 

Og drengene kom ud.

Harald..ja, han var ikke til meget hjælp, sådan som han rullede rundt og krævede opmærksomhed.

Jeg elsker når hestene danner krøller i deres manke(hår)
De er bare begge hanheste, så jeg skal passe på med at gøre dem for feminine..haha...:)













Jeg elsker når Harald og Minnie hilser på hinanden, for så kysser de med næsen:)..det er så sødt. 




Og nogle gange ender det med at Minnie giver Harald en flad!..hahah.. 


Jeg sad og lavede blog, og lige pludselig SAD DER EN MYRE PÅ VORES BORD!.
Ad ad ad.
Jeg kan ikke tage myre..



Hestene kom indenfor. 


Bruno er altid langsom.


Kattene fik mad. 



Mig og Alice lavede os noget dejligt aftensmad.
Ida var på arbejde, og vores forældre havde spist. 


Det var jo Idas allersidste dag på Fjordhotellet i Augustenborg.


Ida vil nemlig gerne prøve noget nyt..nu har hun også arbejdet der i 1 år.

Så mig og Alice ville lave en overraskelse til hende..så vi gik op på rema 1000.





Og købte smarties, for dem elsker hun.


Vi ryddede op i køkkenet. 





 Alice bagte en giftkage, for jeg skulle med far hen på hans arbejde og låne deres græsslåmaskine, for vores strejkede for vildt. 

Da vi kom hjem, kunne jeg slå græsset igen.



Deres græsslåmaskine er virkelig god, og man sidder som på puder.




Når vi har værelserne fulde, så er der mange biler i vores indkørsel.

Ida skulle have fri kl 22:00, så det passede med at jeg var færdig med at slå græs og hun kom hjem.
Vi havde dækket et fint bord.

Alice havde bagt og dekoreret en fin giftkage.


Mine forældre plejer nogle gange at få vin og chokolade af gæsterne, som tak for et godt ophold, men vi drikker bare ikke rigtig så tit alkohol i vores familie. 
Så det tages frem til særlige lejligheder.
Denne champagne(tror jeg det er..jeg har slet ikke forstand på sådan noget) havde vi vidst fået fra nogle gæster


Haha..Idas snap ;)



Derefter spillede vi kort(500)

  


Nu var der game of thrones.




    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar