søndag den 24. juli 2016

Mai-Brits restaurant-Tirsdag den 19 juli 2016.

Jeg elsker når folk har flere ringe på deres fingre..det ser virkelig så fedt ud.
Jeg ville også gerne kunne  have mange ringe på ad gangen, men mine fingre er så tykke og små at det ville se underligt ud.
derfor har jeg for det meste kun 2-4 på ad gangen.
Hahah..ej..
de skal ikke brokke sig over vores dyr, men det er da okay hvis de ikke er heste-og katte mennesker.
vi bor her de gør ikke.
vi har ikke dyr indenfor lige nu, så der er ikke rigtig pels alle vejene.
Jeg kan lide dyr og mennesker lige meget.
de er familie ja.

SSååå ja adopter et kæledyr..jeres liv bliver bedre..og behandl det for guds skyld ordentligt.
Hahah..ja..det er jo nærmest lige som cowboy bukser..dem har man jo også en million af.
Uuuhh..det kunne være mega fedt at have....det er ihvertfald flot.

















Jeg fik læst avisen og spist morgenmad. 
Man er aldrig for gammel til chokopops..det er bare de falske chokopops.


Det er ikke så nemt at spille pokemon GO ude på landet, for der er nærmest ingen pokemon..haha..
Der kan man se, vi har en vej og en masse marker..haha:)



Man kan ENDELIG mærke at solen er begyndt at komme frem igen, og det er DEJLIGT!
Jeg var lige ude og se til Pinkey og Bruno, og give dem en gulerod.







Musene har deres egen fest ude i stalden.
Jeg mener..de har lov til at tage lidt af kornet, men kan de så ikke bide hul øverst på posen istedet på bunden, så alt kornet lige så stille triller ud..
Og så kom de ud.
Så kom lille Harald da også.

Da min fars onkel Åge(ham vi var til bisættelse hos for 1-2 uger siden) gik bort så arvede far hans skab, og det står nu ude i vores gang..det roder ufattelig meget.
Selvom vi har meget plads, så har vi komisk nok...ikke plads til det nogensteder...øhhm..jaa.


Jeg gik igang med at få slået lidt græs...men jeg tror ikke lige man kan starte den uden en nøgle..haha..den skulle jeg først ind og hente.
Der skal også lige være plads til at sige hej til lille Harald.
Jeg elsker når han hviler sine søde små poter på mine store grimme poter.
Jeg fik vasket lidt tøj.


Jeg fik fundet nøglen og en opmærksomhedskrævende Minnie, der gerne ville have opmærksomhed.


Jeg syntes ikke det er sådan en god ide at de går tæt på maskinerne..heldigvis var den slukket, da hun hoppede op på skødet af mig.









Jeg satte Minnie ned igen og startede..heldigvis løber de væk når man starter for den larmende motor.

Så sad hun bare der ved skraldespanden og kiggede på mig.


Jeg sang med på tattoo om og om igen.












Når jeg slår græs ude i farmors have, så plejer jeg altid lige at holde et lille pitstop, for at spise et par ribs.
Da vi var mindre, så åd vi nærmest dem alle inden hun havde fået dem plukket.
Min farmor brygger nemlig sin egen ribssaft, og den smager SÅÅÅ godt.







Hver vinter tager min farmor disse røde blomster ind, og hver sommer tager hun dem ud og planter dem.





Jeg skulle lige have nogle forsyninger med...haha..











Man kan ENDELIG gå rundt udenfor UDEN sin jakke eller en tyk trøje på igen..thats soooo nice..










Da jeg havde slået alt vores græs, lavede  jeg lidt blog. 

Vejret var altså på toppen idag..lækkert.

Til aftensmaden skulle jeg bruge nogle kartofler, så jeg gik på kartoffelrov..










Og et bundt salat.
Det er dejligt at vi selv har plantet kartofler og salat, da det er noget vi spiser ofte..det er også billigere end at skulle smutte på brugsen hele tiden.



Alice var taget til Århus, fordi hun ville i Aros inden hun bliver 18(når man er under 18, så er der gratis indgang)
Ida skulle også til Århus, da hun skulle besøge en veninde.

Jeg ville også gerne have været med på Aros, men for mig bliver turen derop og indgangs-billetten alt for dyr..

Lidt salat blev skåret.
Koteletterne blev stegt på panden.
Jeg bruger aldrig smør eller margarine..altid olie.
Jeg hader smagen af smør..og har ikke spist det i 6 år.

Efter kl 15:00 er der nærmest altid feriegæster over det hele, da vi jo driver et bed and breakfast.
Nogle gange er det virkelig hyggeligt at de er her og går rundt og kigger, og spiser frokost udenfor..andre gange er det ret irriterende, for man føler sig en smule overvåget i sit eget hjem, fordi der altid er fremmede mennesker her.

Men ærlig talt, så lægger jeg ikke mærke til at vi har et bed and breakfast..vi har haft det siden 2007-2008, så jeg har vænt mig til det.
Det blev kun mig, mor og far til maden idag..da Ida og Alice jo var taget til Århus.

Når nu Ida, Alice og mor vil være vegetarer, så er der jo bare mere kød til mig og far.






 Efter aftensmaden kom Pinkey og Bruno indenfor til deres aftensmad..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar