lørdag den 2. juli 2016

Er med på game of thrones bølgen nu-Torsdag den 30 juni 2016.

 Jeg elsker små nuttede pastelfarver til neglene..det minder mig lidt om de der dinere, hvor man kan bestille mad.
 Babyer er SÅ små og deres hænder/fødder er virkelig minimalistiske.
Jeg (som nok mange) kan ikke vente til jeg selv får børn..jeg glæder mig ret meget.
Det må være fantastisk at have et par minikopier af sig selv og manden/kæresten.
Ikke at de skal være en tro kopi af en selv, de har selvfølgelig lov til at udvikle sig som deres egen person.
Jeg tror faktisk ikke jeg vil have børn lige nu, jeg har jo ikke som sådan en blændende stabil økonomi lige nu, og for at sige det rent ud, jeg mangler lige den anden person ikke..hahah :)

Men når jeg får et stabilt job, og hus/lejlighed/mand/kæreste..såååå er der vil ingen problemer der?.
 Jeg er simpelthen såååå forelsket i Selina Visbechs hår, det er SÅÅ flot, langt og naturligt.
Hun siger at hun ikke har farvet det, eller bruger hait extenasions..hvem der bare havde så flot hår som hende.
Hun har forresten også en blog.
Her:

http://selinavisbech.com/

Kender i det, når man sidder og nedstirrer (altså man tror man gør det diskret ikke) sit crush.
Og han så pludselig kigger på en..yup..thats so obvious that you just stared a little too long.
Hvis han så smiler til en..yup, så er du så godt som eksploderet indeni..


Der kommer en ny tegnefilm/animationsfilm her i år eller næste år, der hedder Trolls,
Sangeren Christopher lægger stemme til en af figurerne i filmen.
Jeg skal bare ind og se den på dansk, for traileren er faktisk ret god.



Om 5 dage, så sidder jeg i københavn til en coldplay koncert!!..jeg glæder mig ret meget:)

Jeg ved godt at der ikke lige er kommet indlæg op om århus i lang tid, men jeg arbejder på sagen, og de skal nok komme ud(før københavn indlæggene selvfølgelig)

Jeg har bare så mange ting at lave, og om sommeren har jeg ikke lyst til at bruge tiden indenfor ved en computer..det er logisk nok ikke.. 


 Jeg fik læst avisen og spist choko pops..jaa..jeg ved godt jeg ikke er barn længere..men man bliver aldrig for stor til choko pops.



Jeg sad og lavede gårsdagens indlæg, og tænkte på om der ikke skete noget interessant idag, for her var faktisk for stille.

Ida var på arbejde, far var på arbejde, mor sov(arbejder om natten) Alice var i Flensborg med en veninde.


Såååååå....man kunne sagtens høre en nål falde på gulvet. 

 Jeg sad og så på Justin Biebers musik videoer..jeg skal jo snart til hans koncert!!:)



 Lidt efter gik jeg udenfor, for det var også stoppet med at regne.





Jeg gik ud i køkkenhaven for at kigge lidt til vores grønsager og planter.
De første ærter er ved at poppe op, selvom det er det værste år for vores køkkenhave i år.
 Vi har haft bedre år i køkkenhaven.


Min farmor hun kan bare ikke stoppe med at luge i haver, så hun har bare luget hele køkkenhaven..haha :)

Selvom at den ene side er vores del og den anden side er vores farmors, så kan hun ikke lade være^^..


Stribe  lå og slappede af, imens jeg gik og spiste en masse ribs, jordbær og stikkelsbær.



 



Hestene kom ud.

Jeg gik ned for at se hvordan bålet fra i går så ud.
Det var heldigvis slukket.
 Derefter blev det til en lille markvandring i hveden og byggen.

De er ikke helt skredet endnu.


 Byg er så smukt, når det står i sit fulde flor.
Det ligner virkelig et kæmpe silketæppe.








 Lige pludselig fandt jeg en gammel grime fra en hest.
 Det kunne godt være et der havde lagt i jorden i mange år.
Måske fra da min far var dreng.














Det var jo oppe på bakken at der var den der galgebakke.
Jeg har aldrig rigtig haft lyst til at gå op på bakken alene, fordi det skræmmer mig at der har været så mange mennesker der engang i 1700-1900-hundrede tallet..og et par hængninger osv af værste forbrydelser. 


Jeg syntes egentlig at det er lidt interessant, og vil gerne læse mere om det, men der findes vidst ikke så mange bøger om det.



 
  






Da jeg kom hjem igen, sad alle kattene og ventede på deres mad, som de så også fik.











Hestene kom også ind igen.





 Det er altid sjovt at se Minnie i aktion efter at fange en mus.



   










Ida har nu fået mig med på bølgen af Game of thrones.
Jeg mener kun jeg har set ca 4 episoder af 1 sæson.
Ida og Alice er nået til sæson 5.
Nu skal de vente ca et år på at sæson 6 udkommer..så nu er vi begyndt at se den fra starten igen, og denne gang ser jeg med. 


Guf skal der til:)



 Vi fik set 2 afsnit, da Ida skulle på arbejde næste dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar