onsdag den 27. juli 2016

The big short til Zulu sommerbio-Fredag den 22 juli 2016.

Åh, ja..og så går man bare rundt og slasker sit våde ærme på alt.
Hvis man er ved at tegne, så bliver tegningen våd, hvis man er ved at klø sig på benet, så bliver det også vådt.
Men så må man jo bare rulle ærmet op.
Jeg tror ikke rigtig på dem med "Like det her, så bliver du rig"
"Like det her, ellers kommer der en dæmon hjem til dig om natten"
"Like det her, ellers så får du en stor næse i morgen"
"Like det her, så finder du din største kærlighed om en uge"

Nej, den hopper jeg ikke på makker!.
MEN jeg liker det alligevel..hahaha....
I den første ville jeg vælge blå, da bollen ser bedst ud, men hvis jeg skulle vælge fyldet, så blev det nok smileyen, da der er lidt af hvert.

I den næste ....den er altså for svær..det kan jeg ikke..jeg kan ikke vælge.

I den sidste ville jeg vælge den glade smiley, da den ser virkelig godt ud, og den er kæmpe stor.

 Det er rigtigt.
Hvis man er negativ, så forbliver man negativ så længe hen ad dagen til der kommer noget der ophæver den negative tanke.
En positiv handling om morgenen kan også gøre din dag bedre.
Fx hvis din kæreste, mor, far, søster eller bror giver dig et godmorgenkram, eller siger noget positivt til dig, så ændrer det jo den tanke du have da du stod op..så bliver du jo glad.
Hvis din kæreste, mor, søster, bror eller far siger du er grim(det sker aldrig, hahah..men det var bare et eksempel) om morgenen, når du står op, så bliver du jo enten ret sur, fornærmet, eller så synes du bare at det er sjovt.


  




Dagen idag stod på at finde fødselsdagsgaver til Alice da, hun har sin 18 års fødselsdag i morgen.




Mig og Ida kørte derfor ud til Sønderborg. 


Så var vi i Sønderborg, og jagten på gaverne kunne begynde.



 På vejen rundt efter gaverne, spillede jeg da lidt pokemon GO-de er urtrolig nemme at fange når man bare sidder som passager i en bil(og dermed sagt, hvis det er DIG der kører bilen, så LAD dog for guds skyld være med at SPILLE pokemon GO, når du kører) 


Efter et par timers jagt på gaver og fødselsdagsprangende ting, kørte vi hjemad.







Så var vi hjemme igen.
Et par timer senere ville mig, Ida og Alice gerne til Sønderborg. for at bade, og blive derude, indtil at der var Zulu sommerbio.

Vi skulle have kørt kl 16:10, for jeg skulle lige på biblioteket og aflevere en bog, da det var sidste lånedag idag, og hvis jeg ikke afleverede den, så ville jeg få min allerførste biblioteksrykker..og det gad jeg sgu ikke)

Men det nåede vi ikke fordi Ida og Alice var for langsomme, så vi kom til at køre kl 17:00, hvor biblioteket lukkede..det var ret irriterende.





Omg! jeg fangede Jigglypuff, det er min ynglings pokemon..den er sååå sød, og det er jo den  der synger alle pokemons i søvn.

Vi kom hen til biblioteket, men det var lukket SURPRICE!
Så vi gik ned til stranden.






 Det var faktisk rigtig dejlig varmt, men det begyndte også at regne, imens vi svømmede rundt.
Vi havde stranden for os selv, for det regnede, så alle dem der var på stranden flygtede hen til noget der havde en form for tag på.


Da vi havde været i vandet, var det begyndt at regne kraftigere, så vi besluttede os for at finde en butik, hvor vi kunne købe noget snack til Zulu sommerbio.


Efter stranden gik vi hen til føtex.







  
Og så gik vi rundt og fangede lidt pokemons. 



Da der ca var en time til filmen startede gik vi hen for at få en god plads henne ved slottet, da der jo var Zulu sommerbio.

Filmen de viste hedder The big short.


Vi sad og læste i hver vores bog indtil den startede.



Slik skulle der være masser af jo..haha..det var jo bare hyggeligt. 

Ida og Alice spiser jo ikke det her slik mere, for der er der jo animalsk gelatine i-det er kun noget af det de må spise.




Hahah..jeg fangede pokemons imens jeg bare lå og læstes(og nej, det er ikke mit cigaret skod-jeg ryger ikke)




Den startede lidt over 22:00:)


Midt i filmen var der pause, hvor vi bare snakkede og lyttede til det musik der kørte i baggrunden.

Og lidt over 00:00 var filmen slut.
Jeg fattede hat af den film-den var virkelig ekstrem dårlig...eller den var da sikkert god-bare ikke min stil.
Men det var da hyggeligt at være til sammen med et par tusinder af andre folk.
.
Så kørte vi hjem, imens vi fangede pokemons(og nedj, Ida kørte, men spillede selvfølgelig ikke med)
Så var vi hjemme igen.
Det er så dejligt efter en lang dag at smide sig i sin dejlige seng, og bare sove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar