søndag den 1. december 2013

1 december:)

GLÆDELIG FØRSTE DECEMBER ALLE SAMMEN:)wUHUUI

Endelig julemåned-jeg elsker december måned^^
Jeg elsker at folk har julelys, i vinduerne, træerne, flagstangen-ja, over det hele.
Det er nu man an drikke julethe, spise pebernødder-og det vigtigste af dete hele CLEMENTINER!-MUMS.



 Tjek lige dette sorte hamster ud, som ligger og sover-SÅ SØDT!-
Billedet er fra plantorama i sønderborg, og er taget i weekenden.



 Jeg har fået hunget en julelyskæde op, som kan blinke i en million forskellige retninger-så fedt!.
Ville ønske mit kamera virkede, så i kunne set det på video.


Selvfølgelig kan man ikke have december måned uden julekalendere-jeg har fået den tapet op på mit skab.
 
  

 Da jeg var i plantorama i weekenden, fik jeg købt denne smukke juledekoration, som jeg vil forære til min onkel og faster i aften, fordi det jo snart er jul, vi plejer ikke rigtig at give hunanden noget, men nu når jeg jo er her i år, ville det være trist at lade være:)



 Jeg fik denne chokoladejulemand af min farmor i weekenden, da jeg var hjemme-kan næsten ikke nænne at spise den^^
 Denne måned ser kalenderen sådan ud. med en hest.
  Har i fået spillet lidt pakkeleg?.
Her er linket til spillet.
 http://www.dr.dk/pakkeleg/
 Lige nu har jeg 8926 pebernødder:-)
jeg glæder mig SÅ meget til at komme hjem, denne weekend, da vi skal pynte vores hus op, hen til min mors faster, til en julemiddag, det bliver så hyggeligt:-D
Og til Tønder julemarked-det er noget jeg glæder mig MEGET til, det er SÅ julet der:P
Gaverne er jeg ikke engang startet med at købe endnu, det skal jeg altså også nå-Puha.
Det er bare ret svært i år, da jeg kun er hjemme hver 2 weekend:/


ENDNU ENGANG GLÆDELIG FØRSTE DECEMBER.<3 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar