søndag den 29. december 2013

Fri i eftermiddag og outfit.

Jeg har fået fri her i eftermiddag-så jeg har kun arbejdet 2 og 10 minutter idag:)

Jeg ville ønske jeg havde en bil, eller nogen form for transportmiddel, så jeg i det mindste kunne komme nogen steder hen, men nej, det har jeg ikke^^

Jeg har dog heller ikke tænkt mig at lave det vildeste idag, jeg har det nemlig lidt dårligt idag, du ved mavepine, hovedpine, tristhed, og en anelse sløj og svimmel-godt det er weekend, jeg må bare se at blive rask til en 8 timers arbejdsdag i morgen C-:


Mit outfit er :


 Så nu slapper jeg bare lidt af.
Det hjælper at tage et langt VARMT afslappet bad-jeg føler mig ihvertfald friskere og renere nu<3

 Ligger bare her og ser lidt videoer på youtube, og læser lidt blade(vi unge, se og hør, hjemmet, familie journal)


 Jeg synes juledekorationen nede i stalden er mega hyggelig.-P
Vi ses :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar