onsdag den 4. december 2013

Dit kæledyr tag.

1. Hvad er dit dyrs navn?
Pinky(Hest)
Stribe(Kat)

2. What kind of pet is it and what breed?
shetlænderhest og almindelig huskat.

3. Hvor lang tid har du haft dine kæledyr?
Stribe har jeg haft i ca 8 år.
Pinky har jeg haft i ca 15 år.

4. Hvordan fik du dit kæledyr?
Pinky og bruno vores 2 heste fik vi af vores onkel, faster, kusine, og 2 fætre til jul for ca 15 år siden.
Katten stribe blev født derhjemme.

5.Hvor gammelt er dit kæledyr?
Stribe er ca 8 år.
Pinky ved jeg faktisk ikke rigtig, men vil gætte på sidst i 20´erne.

6. Er der nogle ting hos dine kæledyrs personlighed.
Stribe er ret tit gnave og sur, hun har mange humørsvingninger, men jeg holder meget af hende alligevel.
Pinky er en lidt genert hest, men alligevel nysgerrig.

7. Hvad betyder sine kæledyr for dig?
De betyder VIRKELIG meget, jeg kan ikke leve uden dyr.

8. Har du nogle ynglingsminder sammen med dit kæledyr?
Stribe:
Da hun var en killing reddede jeg hendes liv, da hun havde drukket noget gift, jeg sad ved hende i  timer, for at få hende til at kaste giften op-det er min skyld hun lever idag:-)
Ellers  så er det bare hver gang vi er sammen, der er mine favoritter.

Pinky?
Når han får en hestesmåkage, eller når jeg løber rundt på marken sammen med ham.

9. Ear du nogle kælenavne, som du kalder dine dyr?
Stribe?
Stripsen eller stribemus.

Pinky?
Pinksen, pinkymus, pinky penguin.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar