fredag den 27. december 2013

Julehygge ved mormor.

Så er jeg startet på arbejde igen, efter juleferie:-P








 I går(torsdag), var min familie(moster, onkel, faster, kusine, fætter, søskende, mor, far, faster gegge, og farmor) til julehygge hos min mormor:-)

Vi spiste lækker mad, sang julesange, delte gaver ud, gik tur, og bare var sammen :-D

Det var så hyggeligt ;-P

Af gaver fik jeg.

En hår-hat til hvis man har været i bad- jeg har den på lige nu, og må indrømme at den er fantastisk, for ens våde hår hænger ikke og irriterer en i ryggenC-:
Jeg fik den af min moster, onkel, fætter og kusine.


 Af min faster gegge fik jeg disse lakridspiper-DE ER LÆKRE :-D
 Af min moster, onkel, fætter og kusine fik jeg også denne termokop, som jeg havde ønsket.
 Af min faster gegge fik jeg også en 50ér.
 Af min moster, onkel, fætter og kusine fik jeg også 100 kr.
 Af min mormro fik jeg et gavekort til matas på 50 kr, og 100 kr.

Jeg er rigtg glad for alt jeg fik:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar