lørdag den 14. december 2013

Julegaveshopping.

Det var et held at jeg fik fri efter arbejde-da min faster skulle ud og købe julegaver, og så kunne jeg komme med, så vi kørte vil vojens.

Jeg skulle ind i kvickley, og matas, min faster skulle ind i nogle andre butikker, så vi gik lige hver til sit:)

Jeg fik næsten købt de sidste julegaver, som jeg manglede, så det var jo super^^

Der røg også lige lidt ned i kurven til selvforkælelse, da der står ret mange penge på kontoen nu:I
UpsiC-:







Jeg sys det er så pinligt at tage billeder af sig selv, ude i offentligheden, så billederne blev ikke lige million-dollar-baby-gode (hvor kom det udt)ryk fra?o.0






 Selvforkælelse-jeg manglede noget kropshampoo.
Dette(Palmolive-mærkerne.) er et af min favoritter, når det gælder kropshampoo.

 Jeg fik engang en prøve på den lyserøde shampoo, af dette mærke,i dag tænkte jeg at jeg ville prøve den grønne.
Så jeg fik en shampoo og en conditoner med-Det var nedsat, så jeg sparede 35 kr.
 En schwartzkopf got to be-smoothing lotion-jeg har altid ønsket mig at prøve denne hairlotion, og den var nedsat idag, så i gotta to be the owner of it!^^
 Mine ynglings Gajoler.
 Jeg fik lige øje på denne fantastiske skabning.
Den er helt organic-altså naturlig, og der er ingen "farlige tilsætningsstoffer", det er noget jeg holder af.
 Chokolade, til nogle muffins jeg skal bage omme lidt-så vi kan få dem til kaffe:-)
 Min mormor køber ALTID disse i juletiden-derfor skulle jeg lige have en pose med, til at hygge mig med.
 Dem her,har jeg ikke smagt i ages, og de var idag nedsat-så ja, du ved vel,hvad der skete, i bought them:-D
 I love my ice teaC-:
 Disse frugter har brasilianerne med til frokostpausen i stalden, og de var lige ude for mit hovede, da jeg gik igennem frugtafdelingen, så jeg tænkte lige, hvorfor ikke prøve at smage dem.
De hedder Kaki-frugter.
Og selvfølgelig også julegaver, men dem kan jeg jo ikke vise billeder af, hvis nu nogle fra min familie ser min blog(-;

JEG ELSKER JULESHOPPING!!!-Nå, nu skal jeg ned og bage muffins-jeg så en opskrift i et blad:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar