torsdag den 12. december 2013

Trætheden der melder sig igen.

Jeg fik sovet 5 timer i nat, da vi kom meget sent hjem fra de nattergales julekoncert-jeg har idag arbejdet i 7 timer og 40 minutter-nu vil min familie have at jeg skal til traktorundervisning i haderslev-fuck my life-Jeg er så uheldig man, hvorfor skal jeg slæbes igennem det-ALTSÅ....
Det er kl 17:00-vi kører 16:40....Jeg aner ikke hvornår det er slut.

Hvis nogen nævner bare et ord mere om trakorer, slår jeg dem i hjel-(mærk ironien)..Jeg er så træt af det nu, og vil bare gerne have det overstået-SNART.


Jeg orker simpelthen ikke-jeg er træt, men det hjalp at hoppe i et varmt bad^^

Nogengange er det altså ret træls at vi i min familie er så pligtopfyldende...JESUS! LORD!.

Nå anyways..kalendergaven idag er.


 Grøn lyskæde med batterier i.


 Sødt lille kearmikhus, med falsk stearinlys.

 Lyskædet kom til at hænge på et rør der stikker ud af loftet.
 Her står huset fint.
 Dejligt med et bad.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar