søndag den 8. december 2013

Oktober goodiebox.

Så er det tid til visningen af oktober goodiebox:)

Temaet for denne oktober måned er:


Matas ekspres neglelaksfjerner.
Ved at dreje din finger nede i denne lille fancy bøtte, kan du altså få din neglelak fjernet hurtigt og nemt.
Prisen er 49,95 for den.
Den giver samtidig noget plejende glycerin, så dine negle beholder fugten, og bliver plejet imens.-Smart.
Minus ved den:
Hele ens finger bliver svubbet ind i væsken.

Plus ved den:
Neglelakken fjernes monsterhurtigt.
Den dufter ikke slemt, faktisk lidt af en god parfume.
neglene bliver glatte bagefter.

I love it.

          Rimmel london stay matte liquid mousse foundation.
Ja, you know what it does for you.
Prisen for den rigtige størrelse(da dette kun er en lille prøve) er 69,95 kr.

Minus ved den:
Den er fra mærket Rimmel London, og jeg HADER det mærke, da de prøver deres produkter på dyr.
SÅ JEG VIL MEGET GERNE AF MED DEN!.
Plus ved den:
Flot indpakning.
 Der var lige en slags guide med.
 Gosh special quattro eyeshadow palette.
Ja, det er så farver til øjenlågene.
Prisen er 129, 95.-jeg ved faktisk ikke om dette er den rigtige størrelse eller bare en prøve.
Jeg har ikke haft mulighed for at prøve den endnu, så jeg kan desværre ikke udtale mig om produktet.
 Med tilhørende spejl, og applyer.
 Farverne er små runde kugler-der er kun 4 farver.
 Flora by Gucci, Eau Fraïche edt.-Parfume.
Prisen på den rigtige størrelse er 425 kr.-Dette er kun en prøve.
Duften er meget kraftig, det er ikke lige min smag-men den dufter godt.
På billedet kan i se den originale størrelse.
 Appeal4 neglelak.
Prisen er 79 kr-dette er den rigtige størrelse.
Farven er orange.

Minus ved den:
Den er orange, ikke lige en flot farve efter min mening.
Den er gennemsigtig når den først er på neglen.

Plus ved den:
Skøn børste til at tilføre neglelakken på neglene.
God "flaske/bøtte/glas"(der hvor produktet er i).

 Gosh cheeks n` lips.
Prisen på den rigtige størrelse er 89,95 kr.-ved ikke om dette en prøve, eller rigtig størrelse.
Den kan både bruges til læberne og til kinderne som en cream blush.
Har dog ikke haft mulighed for at prøve den endnu, så kan derfor ikke udtale mig om produktet.

 Farven er den der vises på dette billede.
Undskyld min finger-det er landbrugshænder.
 Disse 3 neglelakker er ikke med i goodieboxen, det er nogle jeg selv har bestilt.
Jeg tænkte dog bare at jeg ville vise dem.
Det er selvlysende neglelakker.
De er bestilt på en hjemmeside.-Linket er under billedet.


http://www.shiny.dk/



OKTOBER GOODIEBOX-MAI-BRITT. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar