torsdag den 5. december 2013

Var der nogen der sagde storm?

Så er der vidst storm, hva?

Billederne er taget lige da der var allermest storm, det resulterede derfor at jeg ligner en klammerrik-Haha, det gør jeg dog altid efter arbejde, så det er jo almindeligt.^^

 Lige om 30 minutter, skal jeg køre til en traktorteoritime, som begynder kl 17:00, jeg har overhovedet ikke lyst til det-men man skal altid lytte til sine forældre:-IØv, ville meget hellere undvære det der teori, da det er et andet sted end jeg plejer, og jeg kunne godt bare have ladet være, da jeg er færdig med teoriundervisning-but yeah, i have too:-)
 My most favourite body shampoo ever!-DELICIOUS! ^^
Når jeg kommer hjemskal der pakkes til at jeg skal hjem i morgen-Er nok hjemme ca kl 18:30 til 19:00:-D

See you<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar