mandag den 30. december 2013

17 underlige spørgsmål tag.

1. Hvordan fik du dit youtube bruger navn?
Jeg havde en gosupermodel der hed det.

2. Hvis du kunne ændre dit navn, hvad skulle det så være og hvorfor?
Det skulle være Maja, fordi det er mit ynglingsnavn.

3. Hvis du kunne gå tilbage i tiden og give dig selv et råd, hvad skulle det så være og hvorfor?
Jeg ville have fået hjælp til min generthed i en tidlig alder, for så kunne jeg måske have oplevet min skoletid lidt sjovere.
4.Hvor gammel var du da du først lærte at puste en boble i tyggegummi?
Jeg må have været ca 9-10 år.

5. Hvad ville du være da du var mindre?
Landmand.
6. Hvad bestiller du at drikke, når du er ude at spise?
Sprite.
7. Har du nogensinde haft grineflip, og hvorfor har du det?
Ja, det har jeg, fordi jeg var i sommerhus sammen med mormor, faster, søstre, fætter og kusine, og vi sad og spillede et kortspil, og lige pludselig skete der noget sjovt i spillet, og så fik jeg grineflip, og havde svært ved at stoppe med at grine-haha.

8. Hvis du kunne spille et hvilket som helst musik instrument, hvad skulle det så være og hvorfor?
Jeg ville gerne kunne spille violin, fordi jeg sys det lyder vildt godt, og deter også meget fascinerende.

9. Hvad elsker du at gøre når du er sur?
Gå surmlende rundt, gå en tur, eller mase hovedet ned i en pude i sofaen.

10. Din ynglingsfilm?
A walk to remember.

11. ynglingsret?
Tarteletter.

12. ynglingsdessert?
Bananasplit.
13. ynglingspizza fyld?
Ost.
14. Ville du hellere have evnen til at kunne læse tanker eller evnen til at kunne være usynlig?
Jeg ville hellere have evnen til at være usynlig.

15. Hvad gjorde du til din sidste fødselsdag?
Den var faktisk ret kedelig, for jeg var ikke hjemme, jeg arbejdede.

16. Hvis du havde et egoistisk ønske hvad skulle det være, og hvorfor?
Jeg ville ønske jeg var tynd på en ret flot måde, fordi jeg er bange for at blive overvægtig.

17. Hvis du var en pokemon hvorda ville du se ud, og hvad ville du hede?
Jeg ville være pikachu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar