søndag den 29. december 2013

Gåtur.

Er lige kommet hjem fra en frisk og  lang gåtur(kl nu:15:12)
Det var virkelig noget jeg havde brug for-bare for at få samlet mine tanker-da jeg har været lidt trist de sidste par dage-jeg har det som om jeg er i overgangsalderen-en slags midtvejskrise-haha.-nå men ja, jeg fik det meget bedre af den 2 timers gåtur(ca 10, 18 km), med musik i øerne:-)

Den sang der fik mit humør mest op, var denne her.

http://www.youtube.com/watch?v=QoYHkDVSxvw

Det er nok ikke lige min stil-MEN hold da op, hvor er den fantastisk lige nu!^^


 Klamt-haha..oh, jesus!-Nå, ja, jeg er ikke lige den bedste til de der selfiies der<3
 Det her billede blev faktisk ret fedt!C-:


 Hahah, jeg kom forbi nogle MEGA OVER SUPER DUPER nuttede får-og da jeg begyndte at sige"heej heeej søde får"
Så var deres eneste reaktion dette her som billederne viser.
 Hvem f..ck er hun?-Haha! :-D..Det morer jeg mig stort over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar