onsdag den 11. december 2013

De nattergale koncert.

Det var totalt de 400 kr værd-det var SÅ fedt, at genoplive de gode gamle nattergalesange.
Det var siíndsyg sjovt at høre dem og deres sange, og deres fantastiske skuespil igen-Haha^^

Jeg fik desværre ikke så gode billeder, da man ikke måtte bruge blitz under showet, men dette er hvad jeg fik.


Jeg skulle dog først til traktor teori undervisning i Gråsten-der var kun 3 elever og så mig.
Det var dejligt lige at komme hjem i 2 timer og hilse på dyrene og vores hus^^




 Det startede kl 20:00, og sluttede 22:30 ca.

Nu venter jeg så bare til at min familie sender en sms, om at de er kommet hjem, da jeg jo blev nødt til at blive kørt tilbage til arbejdet igen-Det er altid SÅ hyggeligt at køre hjem til vores hus om natten, så det er lidt trist at jeg bare er blevet sat af her, og ikke kan komme med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar