torsdag den 26. december 2013

Julegaver julen 2013.

Der var jo juleaften her den 24 december.

Jeg havde en rigtig hyggelig og god aften sammen med min elskede familie:-)
Min mor, far, 2 lillesøstre, min mormor og min farmor-vi holdt juleaften hos min familie :-)

Jeg fik alt hvad jeg ønskede mig^^

En blender.

 Mette Blomsterbergs bagebog.
 Justin Biebers parfume-the key.
 Ciate neglelak i guld.
 DKNY parfume-den lyserøde-delicious.
 Chokolade.
 Min ynglingsfilm-A walk to remember.
 Øreringe.
 Et håndklæde.
 Gavekort til matas på 150 kr.
 Et pyntetræ.
 Gavekort til noget neglepleje.
 Jeg vandt mandelgaven-chokolade.
 Og de sidste 2 ting, var en fællesgave fra min farmor til hele familen.
vand karaffel-tror jeg det staves.
 Og en the-kande.
Det vigtigste for mig er bare egentlig at være sammen med familien, og have det rart i hinandens selskab:-)

Jeg håber i havde en fantastisk jul, og nogle hyggelige juledage.
Det er så sjældent man ser sine andre familiemedlemmer,så det er altid så rart at mødes.

Jeg bliver altid lidt trist, når familiesammenkomsterne er ovre, for så ved jeg at der kan gå ret lang tid før vi mødes igen-for det er jo næsten kun når der er nogle højtideligheder i familien :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar