torsdag den 19. december 2013

A little bit frustrated.

Årh, ak og ve-lort med lort på dag-jeg har været lidt frustreret, irriteret, og havde næsten fået et nervevrag over en so, der bare ikke ville makke ret..Men jeg fik den dog irettesat.

Dejligt at der er juleferie i morgen:-)

Kalendergave idag.

 Chokolade kiks.



I dag for et år siden, gik min farfar bort af prostatakræft-det er SÅ unfair..
Han var den mest sødeste, venligste og forstående mand, jeg nogensinde har kendt-han levede virkelig også sundt..så jeg kan ikke forstå hvor det lige skulle være ham..
Her ved denne tid sidste år, sad min familie inde hos min farmor,(vi bor i det samme hus, så det er dejligt at have hende tæt på)og snakkede, og bare hyggede os-og var kede af det sammen...


Lige nu sidder jeg så og ser landsbyhospitalet, som kommer hver dag kl 17-jeg elsker den serie^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar