tirsdag den 31. december 2013

Heeej 2014.

Så er der kun en dag tilbage af dette år :-)-Wooow, det er gået sindsyg stærkt!

Lige om lidt tager mig og min fætter ud og cykler i en time ca, derefter skal jeg lige i stalden og gøre færdigt.
Kl 18:00 er der dronningens nytårstale, og derefter tager mig, min onkel og faster ud til min fætter, for at holde nytår.






Det er aller aller første gang at jeg ikke skal holde nytår sammen med min familie, for i dette år har jeg jo arbejdet, væk fra hjemmet-og det tager ca en time at køre hjem til hvor jeg bor, så det er bare alt for besværligt-så derfor holder jeg nytår heroppe hos den anden del af familien.

Det skal nu nok blive hyggeligt, det bliver spændende at se en anden måde at holde nytår på.

Men selvfølgelig er jeg også ret ked af at jeg ikke kan holde nytår derhjemme-for det er så hyggeligt, og der kender man traditionen-og jeg kommer nok ikke til at se 90års fødselsdagen, som er en tradition i min familie.

MEN JA!-GODT NYTÅÅÅR ALLE SAMMEN.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar