onsdag den 18. december 2013

Outfit.

I mandags var jeg hjemme, da jeg skulle til 2 timers traktorteori, så jeg var sent hjemme-da vi kom hjem så vi bare julekalender, sporløs, drak the, og gik i seng:-)


Tirsdag skulle jeg hen til politistationen i sønderborg til en traktorteori prøve-jeg bedstod!-YAAy-så derfor hentede jeg et par æbleskiver på føtex, for at fejre det:-P

I går aftes var hele familien så til juleafslutning på min lillesøster Alices skole, hun går på en international skole, med forskellige sprog, så det hele var på engelsk-det var virkelig hyggeligt-men jeg må ærligt sige at jeg savnede vores gamle friskole, som vi alle 3 gik på-den var dog kun til 8 klasse^^

nu er jeg så her på arbejdet igen:)


Kalendergave for i den 16.

 Kalendergave for den 17.



 Kalendergave for idag.

 Noget chokolade.
 Sådan se det ud.





Outfit.




I morgen for et år siden, fik jeg at vide at min farfar var gået bort :-(

Jeg savner ham....

-Mai-Britt.^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar