tirsdag den 31. december 2013

Nytårsaften!:)

Så er det vidst år 2014!!:-P

Det var faktisk en ret hyggelig nytårsaften, selvom jeg ikke fejrede den derhjemme^^
Efter dronningens nytårstale gik mig, min faster og onkel hen til min fætter for at fejre nytåret-vi var 7 mennesker der.

Maden var rigtig god, men nu er jeg bare mega forædt, og synet af mad giver mig en anelse kvalme-haha!

Vi hyggede os, gik en tur, åd som bare fanden, skød fyrværkeri af<3C-:

Det er faktisk kun 2 gang jeg har stået så tæt på noget fyrværkeri i hele mit liv(tror jeg var 13-14 år sidst)....Jeg er ellers kun vant til at se det fra vores høj(en bakke min far har designet)..hvor fyrværkeriet er rundt om os(det kan i få at se næste år, eller når jeg lige får taget et billede af højen)

Nu er kl 03:00, og vi om hjem for ca 20 minutter siden.

Jeg skal op klokken 06:30 i morgen, for at arbejde klokken 07:00 (indtil vi er færdige)...3, 30  timers søvn
SÅ  godnat og sov godt-OG GODT NYTÅÅÅR!!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar