mandag den 9. december 2013

Weekenden.

 Her i lørdags ville mig og min lillesøster Ida ud og købe julegaver-Alice, min anden lillesøster ville ikke med.
Vi tog ud til sønderborg, vi kom hjem med nul julegaver-haha:-)
Jo, den eneste julegave vi kom hjem med, var en til vores mors faster gegge, som vi også har kaldt faster siden vi var små.

Men jeg fik da lidt nyt til garderoben.


Trøje fra H&M nedsat til 100 kr.




Tørklæde fra H&M til 79 kr.
 Trøje fra H&M nedsat til 100 kr-Man kan vidst ikke undgå prisskiltet.

vi lavede 3 pizzaer til aftensmad-da vores mor og far var til en julefrokost.
Så vi hyggede os, med at være alene hjemme^^

 Uhaaha, uhaha-Prudst hygger sig vidst :-D<3--Prudst er kattenC-:

 I kalendergaven idag, fik jeg 2 æblejuicer :)

Nu vil jeg studere lidt traktorkørsel-ved bare ikke om jeg kan koncentrere mig, da jeg har arejdet i næsten 8 timer-_-´.
Men  jeg LOVET at læse traktorteori, og jeg holder hvad jeg lover^^

Knus og juleønsker fra mig C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar