søndag den 15. december 2013

Totalt flad og doven!

Jeg har været så doven hele dagen-det har Molly(Faster og onkels hund) også-Vi var dovne sammen:-)

Min faster har sovet hos min  farmor i nat(min fasters mor)..min farmor bor i vores hus, så ja, min faster er hjemme hos min familie lige nu.^^-Min onkel har været ude og lave alt muligt landmandsagtigt, så han har stort set ikke været hjemme hele dagen.

Det har bare været mig og Molly hele dagen:-)

Kalendergave idag.




Jeg har idag arbejdet i 3 timer, og derefter satte jeg mig ned på gulvet sammen med Molly-pigen, og masserede hende og bare sad og snakkede og sang løs,  i ca 40 minutter-så fik jeg ondt i måsen, ryggen og armene-derfra har jeg bare sat og set videoer på youtube, om hvordan man gror sit hår hurtigere-totalt uproduktivt.

Jeg har ALDRIG set Molly SÅ afslappet før-haha, åbnet mund, lukkede øjne, og TOTALT relaxed<3


 Jeg ELSKER disse varme pusser:-D

Derefter gik jeg ned i køkkenet og åd en rundstyk med marmelade og pålægs chokolade.
Og drak et glas mælk.

 MARMELADE!!:D
 Molly sov-det kan jeg godt forstå, vi har jo dovnedag^^
 Ser jeg træt ud, eller træt ud?
 Årh-arbejdsweekender-
Nu er kl 14:40, og jeg vil gå ned i stalden, og klare det sidste af weekend-arbejdet, og så bare i bad-rydde op i mit rod på den der seng, i så et billede af, og pakke til i morgen:-D
glædelig 3 søndag i advent.<3

I morgen går det hjemad til traktorteori, og tirsdag teoriprøve..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar