fredag den 13. december 2013

Fredag den 13.

Uha uh, det er fredag den 13-er i scared or what?-ok, well..im not^^


Årh, min faster og onkels hund Molly havde været ude og lege lidt i sand, jord og diverse hundetiltrækninger, og den har muligvis gumlet i en gren eller noget, så dens mund er helt hævet, og der løber savl ud af den-det er så syndt.-den havde også øjenbetændelse i går.

Jeg håber virkelig den får det bedre i morgen-jeg kan slet ikke have når et dyr har ondt eller lider-jeg havde lyst til at græde da jeg så det, så ondt havde jeg af den.





I går var jeg jo til traktorteori(troede jeg)...det viste sig så at det var bilteori, jeg sad og skulle høre på..(men jeg skulle med til det)....Det varede fra 17:00 til 20:00.

Mens jeg ventede på at blive hentet, gik jeg mig en tur rundt i Haderslev by.
 Det er så HYGGE med byens lys, OG det store flotte juletræ^^








 Kalendergave idag.
 Noget chokolade.

 Kan i huske jeg fortalte lidt om denne shampoo-nej, det kan i nok ikke.-HahaC-:

Men ja, JEG BLEV FÆRDIG MED DEN IDAG!!!!YAAAAY!!!, jeg hader denne shampoo-men jeg ville bruge den op, da jeg ikke kan lide at smide ting ud, når de ikke er brugt op.
Den var også gratis-da jeg fik den med, som undskyldning, for at der havde været tekniske problemer på deres(ezzence.com) hjemmeside.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar