søndag den 22. december 2013

22 december og familiehygge.

Kalendergave idag.
Chokolade.
 og fælles the.
 Og morgenbord.
 Jeg ryddede hele køkkenet op, fordi jeg sys det trængte til det.

 Dagen idag stod på familiehygge, da alle familiemedlemmerne fra nær og fjern blev samlet i min farmors hus:-D

Det var rigtig hyggeligt-Min lillesøster Alice vågnede bare op her i morges, og følte sig lidt sløj, så hun var med derinde det første stykke tid, men så sov hun ellers bare på sofaen.-Jeg håber hun bliver rask i morgen ^^^

Af min farmor fik jeg, mine søstre og kusine denne krukke, med min farmors GODE småkager og lidt slik.
HYGGE!.<3




Lige her om lidt skal min far, søster Ida og mig ud til min fars arbejde, for at hjælpe lidt i stalden^^

Jeg er glad for at jeg har sådan en lang juleferie, for der skal mindst gå 48 timer, før man går ind i en anden svinebesætning C-:

Jeg skal tisse(random)....

                            Glødelig 2 dage til jul:-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar