fredag den 6. december 2013

Home alone:)

Så er vi endelig kommet hjem, efter en vildt kold og blæsende gåtur fra et busstoppeskilt, med min enormt tunge taske^^

Jeg tog bussen hjem, gik hen til søster Alices skole, men ankom ca 20 minutter før de egentlig fik fri, så det var mega koldt at vente, jeg sad også udenfor på en bænk i blæsevejr og snestorm-haha-men surprisingly kom der 2 mænd, der var lærere eller sådan noget sfo-ting, og sagde at jeg godt måtte komme ind i en slags børnehave(det var en engelsk børnehave), årh, det var SÅ nuttet, for de de små børn rendte rundt og legede og talte engelsk.

Jeg blev præsenteret for dem alle men nu kan jeg ikke huske navnene, der var ca 7 børn^^

Nå, men da Alice så endelig havde fri, tog vi et smut til borgen storcenter, og fik købt lidt lækkert til i aften.

Vi er selv hjemme, indtil midnat, da mor og far er i københavn, på weekendophold-Så nu skal der hygges, og laves aftensmad;D


Da jeg kom hjem var der pyntet op-SÅ HYGGELIGT^^






 KAKAO!:-P


 Farmor havde bagt pebernødder-min farmors pebernødder er de BEDSTE i verden.<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar