lørdag den 14. december 2013

Fri efter morgenarbejde.

Jeg har arbejdet i 4 timer, og har nu fået fri hele dagen, ellers plejer jeg at skulle arbejde kl 15:00 igen,

Jeg skal dog stadig være her på arbejdet, da jeg jo bor hos min faster og onkel:-)

Kalendergaven for idag.

 Jeg elsker dette gavepapir, det er så smukt.
 Min mor havde lagt en sød seddel:)
"Hej Mai-Britt.
Lidt hygge skal der til når du skal arbejde(det skal jeg også)
Jeg ved jo du godt kan lide denne her:-)
Have a nice day.
Nu er det snart jul.
Knus fra mor"":-D

SÅ HYGGELIGT!-Det var lige hvad jeg manglede<3
 Det er green tea, med granatæble-min ynglings sommerdrik(haha, det er dog ved at være vinter)-MEN whatever-I LOVE IT<3:-P
 OH, JESUS!, Jeg skal altså snart til at ryde op-Its like a mess-men sådan er det, når man arbejder så meget^^Hhaa-ej, jeg får det altid gjort i weekendenC-:
 Men det her ser da hyggeligt og rent ud(-:
 Fordi jeg har fået fri i dag, efter arbejde, lavede jeg en slags wellness.
Jeg lod hårshampooen trække lidt længere ind, end normalt.
Undskyld for det kiksede billede, men jeg havde altså ingen tøj på-_-´

 Yaaayy-ren og velduftende :P
 Outfittet-jeg tog dog en trøje over, da andet var for koldt^^
 Der kom lige en scrubbe-mask på-det var første gang jeg prøvede den-MEN WOOOOW!-den er god!!-Min hud blev VILDT blød og lækker af den C-;
 Det er denne her jeg brugte.-Pureactive scrub fra Garnier.

Den kradser bare lidt, når du smører den ind, men når du har vasket den af, så er det som om din hud trækker vejret(ved ikke hvordan jeg skal forklare det), men det er som om at der flyverluft ind og uha f dit ansigt-ok, det lyder mærkeligt :-I

Denne her sang, er awesome, julet, god, og dejlig.
Jeg elsker den-det er min favoritsang denne måned;-D
http://www.youtube.com/watch?v=AUCJKN2dzoo

Den pige har sgu rytme-SÅ FANTASTISK!!.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar