lørdag den 30. november 2013

19 Spørgsmåls tag.

1) Hvor er du født?
I danmark på sønderborg sygehus.

2) Hvem er du opkaldt efter?
Det var bare det min mor og far kaldte mig.

3) Hvornår var sidste gang du græd, virkelig meget?
Da min farfar gik bort den 18 december 2012.

4) Har du børn?
Nej.
5) Hvis du var en anden person, ville du så være venner med dig selv?
Ja, det ville jeg.

6) Har du kæledyr?.
Ja, 6 katte, 2 heste og 5 høns.

7) Bruger du sarkasme?
nej, det tror jeg ikke.

8) Ville du prøve bungie jump?
Nej.

9) hvad er dit ynglingsting putte på din yoghurt?
Bananstykker eller bær.

10)Hvad er din alder?
19 år.

11) Uhyggelige film eller lykkelige endelser.

12) Har du brødre eller søstre?
Ja, 2 lillesøstre.

13) Computer eller TV?
Det ved jeg faktisk ikke rigtig.

14) Hvad er det første du bemærker ved en person?
Tøjstilen eller øjnene.

15) Ynglingsduft?
Min farmors hus, eller min bedstefars værksted.

16) Det længste du har været væk hjemmefra?
2 uger.

17)Har du nogle specielle talenter?
Min mor siger jeg er god til at lave dukker ud af mækelig ting, ellers så er jeg god til dyr.

18) Har du nogle hobbier?
Dyr, hårfrisyrer, negleldesigns, slå græs, landbrug.
19) Har du været forelsket?
Ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar