søndag den 3. november 2013

Outfit idag, og TRÆTHEED! søndag den 3 november.

Jeg er så træt idag, hvorfooor!??-Jeg er altid SÅÅÅ træt, når jeg har arbejdsweekend.

Det ligner jeg har en gigantisk røv på de der billeder:O

Mit outfit idag er:


 stadig de der ugleøreringe..føler slet ikke jeg har tid til bare at skifte øreringe, som er  en ret sipel ting:D
 Hello kitty sokker, som jeg købte da jeg gik i 6 klasse på en lejrskole til århus.


                                            Grå bluse med skrift- 

 Blå for stå trøje-men den er dejlig varm.

  Hvide bukser.
 Med knapper.
 Jeg skal selv i stalden klokken 15.00, fordi jeg jo har arbejdsweekend-men det er ikke det vilde jeg skal-der skal bare fodres, vandes og kigges efter-det er nemt-er færdig 16:30.


Men holy cow, hvor er jeg træt-i need some energy!!!!

 Seeeeeeeeeeeeeeeeees<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar