mandag den 4. november 2013

August goodiebox.

Ok, jeg lavede en fejl, da jeg skrev august goodiebox i den tidligere goodiebox jeg viste, men ja, sådan kan det gå, når man ikke har haft net, eller mulighed for at vise goodieboxene.-Det var faktisk juli goodiebox, men det er rettet nu.

Nu kommer den rigtige goodiebox for august.
Det papir man får med i goodieboxene, hvor man man se hvad de rigtig koster i stor størrelse osv, har jeg altså mistet, da august goodeibox er modtaget  for lang tid siden nu, så det kommer ikke til at stå ved produkterne.. 



             Yves saint laurent volume effect faux cils baby doll mascara.

Jeg elsker den-den er rigtig god, og perfekt i størrelsen.



Giorgio armani si eau de parfum.
Dufter rigtig godt.
 
Redken shampoo and conditioner.
Det her produkt er VIDUNDERLIGT-det dufter SÅ SKØNT, og det er luksus for mit hår.
Ville gerne købe det, men det er ret dyrt ved jeg.
 Body lotion fra Gucci guilty med navnet black.
Dufter meget kraftigt, og man får lidt kvalme af det.
Det var ikke så lækkert på kroppen pga duften.


C-:-See ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar