lørdag den 9. november 2013

Lørdag, og en tur til tyskland.

Jeg kom ned i køkennet til dette dejlige syn af Prudst :-)<3

Outfittet idag:



Lillesøster Alice lavede pandekager til morgenmad-MUUMS!:-P
Så skulle hestene muges ud, det regnede, så der kom en enormt flot regnbue ud over marken-SÅ SMUKT.




Der mødte mig 2 våde heste.





Jeg fik kløvet lidt brænde til huset, og fik set en  rigtig god film i tvet, der hed på forreste række,  den var dog amerikansk.

Da det blev aften tog mig, min far og mine 2 lillesøstre til tyskland, for at handle i store mængder.-HAHA!^^


 Min mormor bor tæt på grænsen, så vi tog et smut over til hende, og blevbudt på kage, saft og toffife:-)-DET VAR HYGGELIGT! C-:

Jeg fik hentet min oktober goodiebox på brugsen:D
-Mai-Britt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar