fredag den 8. november 2013

Fredaag, og weekend.

Idag har jeg så weekend-YYAAAAY!^^

Jeg tog bussen hjem, sammen med min gamle værelseskammerat fra efterskolen-det var vildt hyggeligt, derefter gik jeg op til min lillesøster Alices skole.
Vi gik op til Sønderborg Borgen i kvickley og købte bland-selv-slik FOR KUN 6 KR!!-VIILDT MAAYN!.
Min lillesøster Alice skulle med sin klasse ud og de teater kl 19:00, så mig, min far og lillesøster Ida, tog ud og spiste en burger og lidt pommes frites på en pølsebar et sted i sønderborg.

Vores veje gik til Borgen i sønderborg, da vi lige ville se den nye parkeringskælder-DE HAVDE PYNTET OP MED JULETRÆER!-Årh, det var virkelig hyggeligt og juleagtigt.











 Tilsidst gik turen til Bilka, da mig og min familie elsker at tage i bilka sammen-bare sådan randomly!
"Ej, skal vi ikke tage i Bilka"...."Jo, det kan vi da godt"..og så tager vi i Bilka


Nu sidder vi så og ser en film i tvét :-)

Møs-life is great-love the weekends ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar