søndag den 17. november 2013

15 underlige spørgsmål.

Har lige fået af vide at min far vil tage os med hen og se de nattergale-YYAAAYY!!.
Det er de mænd der var med i julekalenderen der hedder æ julekalende.
Hele min familie elsker den julekalender.
Her har jeg lige fundet et af højtepunkterne.
http://www.youtube.com/watch?v=jXKmhVXORZA

Jeg har ikke mulighed for at lave tagget på youtube, da mit computerkamera er konfus, ligeså er mit lys også.


Så her får i lige en underlige spørgsmålstag.

#1. Er der et kælenavn som din familie kun kalder dig?-Ja, da jeg var lille kaldte min lillesøster Ida mig Maddit, da hun ikke kunne sige mit navn endnu, men nu er det M-B.
.
#2. Har du en dårlig vane?
Ja, jeg bider negle, men PRØVER virkelig at beherske mig.
.
#3. Har du en fobi for noget?
Ja, for krabber, og store sorte hunde.
.
#4. Er der en sang du virkelig elsker at gå amok til når du er alene?
Hmm, den var svær, men det skal nok være en med noget gang i, som jeg kender.
.
#5. Er der noget du ikke kan lide, som folk ser dig gøre? 
Ja, børste tænder eller spiser burger.
.
#6. Er der en ting du gør, når du er nervøs?
Ja, piller ved mine armbånd, hvis jeg har sådan noget på, eller prøver at undgå øjenkontakt.
.
#7. Hvilken side af sengen sover du i?
Jeg har ikke en dobbeltseng.
.
#8. Hvad var din første bamses navn?
Natacha krone, fordi jeg var fan af hende værten natacha krone, senere blev den kaldt svane.
.
#9. Hvilken drik bestiller du altid på mc donalds?
Kakao.
.
#10. Hvilken skønhedsting, siger du altid du vil gøre, men aldrig får gjort?
Ved jeg sku ikke lige.
.
#11. Hvilken vej vender du altid i badet?
Med ryggen væk fra bruseren.
.
#12. Har du nogle underlige kropting du kan?
Ja, jeg kan knække mine fingrer, arme, hals, og storetå.
.
#13. Har du noget trøstemad, som er usundt, men du alligevel elsker at spise?
Slik, tror jeg.-Når jeg er trist så spiser jeg ikke rigtig noget.
.
#14.  er der et ord eller en sætning du altid bruger/siger ?
Jeg er energistisk, eller så kommer det nok an på hvad situationen er.
.
#15. Hvad har du på, når du skal sove?
Top, underbukser, og strømper.
.

Håber ikke det var for kedeligt!:-)

Bare vent til jeg får et ordentlig lys, og får sparet op til et kamerastativ, så vælter der med indlæg-Haha^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar