tirsdag den 26. november 2013

Pakker til i morgen.

Er lige igang med at pakke nogle ting, da jeg skal hjem i morgen, for at køre traktor onsdag, torsdag og fredag, for fredag er der traktorprøve.
Så min onkel kører mig til traktorkørsel i morgen klokken 08.00 til 12.00, så jeg er nok hjemme klokken 13.00 i morgen, der vil jeg gå mig en tur.-D


Jeg skal ikke i stalden i morgen, så det bliver virkelig underligt at skulle stå op, og tage almindeligt tøj på, og så spise morgenmad stille og roligt!.^^

Tænkte lige at dette indlæg trængte til et billede, for det ser jo så trist ud, uden billeder-men i kender mit lys.
Dette var det bedste billede jeg kunne få.
Det er så koldt her på værelset lige nu, at jeg bliver nødt til at tage en jakke på, og det virker, for nu er her varmere-SURPRICE!:-)

Her kl 20.00 skal jeg ned at se hammerslag,-Jeg må hellere få pakket inden-så vi ses <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar