onsdag den 27. november 2013

Hjemme igen.

Min mor har lige fået oprettet en spotify, så hun er ordentlig igang med sine dansemoves ude i køkkenet, imens hun laver aftensmad!.hahah, jeg elsker når min mor hører musik^^

Det gik RIGTIG godt, da jeg var ude og køre traktor, jeg fik lov til at køre 2 gange-så det var super duper!:-)


Hvis i undrer jer over at vores køkkenskabe er hvide, så er det fordi min mor har malet dem hvide:P
 Min lillesøster Alice var syg idag, så hun var hjemme fra skole, hun var igang med at bage kanelsnegle, da jeg kom hjemC-:




Var lige et smut på netto med min mor efter at have kørt traktor, der fik jeg lige handlet lidt sundt frugt, og lidt slik-Hihi(-:

 Jordbær.
Blåbær.
Vindruer.
Advocado.
Slik.
Bananer.
Ler til juledekoration.


Da mig, min mor og Alice sad og spiste lidt frugt, kom der en dame ind ad vores indkørsel, og spurgte om vi havde 2 små ponyer-det havde vi.
Pludselig siger hun at der render 2 små ponyer rundt ude ved vejen.
Jeg blev SÅ bange, for at vi ikke kunne få dem ind igen.
Men rigtig nok, det VAR vores heste!

Jeg greb noget rugbrød, og løb ud til dem, heldigvis var de løbet ud på vores mark, og var væk fra vejen-PYHA.

Min farfar har altid sagt at hvis det uheldige skete og de løb væk, så skulle man tage Bruno først  (den brune hest).
Det gjorde jeg så.
Jeg fik et reb rundt om den, og begyndte at løbe med den, hen mod vores indhegning, heldigvis fulgte Pinkey med(den lyse hest)

Jeg var VIRKELIG glad for at vi fik dem ind-for tænk hvis de var løbet ud på den store vej-det tør jeg ikke tænke på..

Det viste sig så at noget af indhegningen var væltet..det skal vi have ordnet inden de kan komme ud igen.

 Jeg fik lavet en lille smoothie af frugt-resterne.
Så skal der køres traktor igen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar